Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Troullinou, Ioulia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Πρότυπα και διαχείριση ποιότητας σε οινοποιεία.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2017-03-01) Τρουλλινού, Ιουλία; Troullinou, IouliaΗ τρέχουσα πτυχιακή εργασία με θέμα «Πρότυπα και Διαχείριση Ποιότητας σε οινοποιεία» έχει ως σκοπό να διερευνηθούν ποια πρότυπα εφαρμόζονται στα οινοποιεία, τις απαιτήσεις για την διαχείριση ποιότητας και οι αλλαγές που προβλέπονται με βάση την αναθεώρησή τους το 2015. Επιπλέον, η σχέση του Συστήματος Διαχείρισης ποιότητας με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας καθώς και οι μεθοδολογίες που εφαρμόζονται για την συνεχής βελτίωση των προϊόντων και ικανοποίηση πελατών έχουν ερευνηθεί εφόσον η αναθεώρηση των προτύπων ενισχύει τη φιλοσοφία της ΔΟΠ και δίνει έμφαση στην αύξηση της ικανοποίησης πελατών. Μεθοδολογικά, η παρούσα πτυχιακή εργασία διερεύνησε οινοποιεία και κάβες (ενδιάμεσοι πελάτες των οινοποιείων) του νομού Ηράκλειου και στηρίχθηκε σε πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία. Τα πρωτογενή στοιχεία προήλθαν από την έρευνα που διεξάχθηκε στα οινοποιεία του νομού Ηρακλείου Κρήτης και από τις κάβες της πόλης Ηρακλείου Κρήτης. Ως εργαλείο για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού και ανοιχτού τύπου.Τα αποτελέσματα από την διεξαγωγή της έρευνας έδειξαν πως τα περισσότερα οινοποιεία δεν εφαρμόζουν το πρότυπο ISO 9001, εφαρμόζουν τη ΔΟΠ μόνο σαν φιλοσοφία και δεν εφαρμόζεται στη πράξη. Όσο αφορά την ικανοποίηση πελατών, δόθηκαν έμφαση στη άμεση μορφή επικοινωνίας με τον πελάτη για την αξιολόγηση του κατά πόσο είναι ικανοποιημένος, ελάχιστο ποσοστό χρησιμοποιεί ερωτηματολόγια για την καταγραφή των απαντήσεων των πελατών και την εύρεση εκείνων των αναγκών του που θα τους οδηγήσει στη βελτίωση ποιότητας. Τα αποτελέσματα που αφορούν την ικανοποίηση πελάτη επιβεβαιώθηκαν και από τις κάβες.