Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsagkarakis, Emmanouil"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διατροφή και άσκηση στην υγεία των παιδιών της Ε΄ Δημοτικού (9-11 χρονών).(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2009-06-19T10:25:44Z) Γερακιανάκης, Χρυσοβαλάντης; Γεωργαλάς, Γεώργιος; Τσαγκαράκης, Εμμανουήλ; Gerakianakis, Chrysovalantis; Georgalas, Georgios; Tsagkarakis, EmmanouilΣτα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος «Αρχιμήδης Ι», που πραγματοποιήθηκε στο Νομό Λασιθίου, η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, έχει ως κύριο στόχο να αξιοποιήσει σωστά τα αποτελέσματα του προγράμματος και να αξιολογήσει τις σημερινές διατροφικές συνήθειες των παιδιών ηλικίας 9-11 ετών και των γονέων τους, καθώς και τους παράγοντες που τις επηρεάζουν. Πιο συγκεκριμένα, στην πτυχιακή αυτή εργασία δίνονται γενικές συστάσεις για την ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στην παιδική διατροφή, καθώς και τα αντίστοιχα αποτελέσματα που προέκυψαν από το πρόγραμμα. Επιπλέον, δίνεται έμφαση στη φυσική δραστηριότητα και το πως αυτή μπορεί να επηρεάσει την υγεία, τη φυσική κατάσταση και τον τρόπο ζωής των παιδιών. Αναφέρεται η επιρροή που ασκούν οι γονείς και το οικογενειακό περιβάλλον, στη διαμόρφωση της διατροφικής συνείδησης των παιδιών από τη μικρή ηλικία, αφού αυτοί ουσιαστικά τους περνούν τα πρώτα μηνύματα ανάλογα με τις ήδη διαμορφωμένες δικές τους αντιλήψεις. Ακόμα, βασικός παράγοντας για τις διατροφικές συνήθειες αποτελεί και ο τρόπος ζωής, ο οποίος περιλαμβάνει το βιοτικό επίπεδο, τους πολιτισμικούς και κοινωνικούς παράγοντες και τις συνθήκες διαβίωσης. Έμφαση δίνεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το ρόλο τους, καθώς και στις ατομικές εμπειρίες Η ψυχολογική και συναισθηματική κατάσταση μπορεί και επηρεάζει την διατροφική πρόσληψη και όρεξη όπως έχει αποδειχθεί επιστημονικά και αυτό συχνά αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη διατροφή, ιδιαίτερα για την προεφηβική ηλικία. Τέλος, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το σχολικό περιβάλλον, που αποτελούν οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι μεταφέρουν στους μαθητές διατροφική γνώση, ενώ παράλληλα συχνά αποτελούν πρότυπα προς μίμηση και επηρεάζουν την προσωπικότητα και τις ενέργειες τους. Ταυτόχρονα το κυλικείο με τα τρόφιμα και τις υπηρεσίες που παρέχει μπορεί να σπρώξει τους μαθητές προς μία σωστή και υγιεινή διατροφή.Τεκμήριο Συναλλαγματικές ισοτιμίες και αγοραστική δύναμη ευρώ(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2016-05-25) Ζαμπέλης, Νικόλαος; Zampelis, Nikolaos; Τσαγκαράκης, Εμμανουήλ; Tsagkarakis, Emmanouil; Χατζηδάκη, Μαρία; Chatzidaki, MariaΗ εργασία μας αναφέρεται αρχικώς στο θεωρητικό πλαίσιο των συναλλαγματικών ισοτιμιών με ανάλυση της Αγοράς Συναλλάγματος, της Αγοράς Χρήματος, και της Ισοδυναμίας Αγοραστικής Δύναμης. Στην συνέχεια, εστιάζουμε στην εμπειρική διερεύνηση της Ισοδυναμίας Αγοραστικής Δύναμης ως προσδιοριστικού παράγοντα των συναλλαγματικών ισοτιμιών σε βραχυχρόνιο και μακροχρόνιο ορίζοντα στο υπό το πρίσμα των ισοτιμιών EUR/USD και EUR/GBP κατά την χρονική περίοδο 1998-2014. Τα ερευνητικά μας αποτελέσματα απορρίπτουν την θεωρία της Ισοδυναμίας Αγοραστικής Δύναμης και είναι σε συμφωνία με παρόμοιες εμπειρικές μελέτες.