Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsakalou, Kyriaki"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η επίδραση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας στην ετοιμότητα φοιτητών νοσηλευτικής ως προς τη παροχή πρώτων βοηθειών.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2021-09-21) Μπαριτάκη, Μαρία; Τσάκαλου, Κυριακή; Baritaki, Maria; Tsakalou, Kyriaki
    Εισαγωγή: Μία από τις πιο βασικές και απαραίτητες γνώσεις ενός επαγγελματία υγείας είναι η παροχή Α΄ βοηθειών. Στην Ελλάδα, από την έναρξη της αναστολής των εκπαιδευτικών διαδικασιών που εφαρμόσθηκε λόγω της πανδημίας, η ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων στους φοιτητές Νοσηλευτικής δεν ήταν δυνατή, καθώς η σύνδεση με το κατάλληλο περιβάλλον μάθησης απαγορεύθηκε, λόγω της μεγάλης διασποράς του ιού. Με την έναρξη αυτής της αλλαγής, κρίθηκε απαραίτητη η εισαγωγή της εξ αποστάσεως διδασκαλίας για την συνέχιση των μαθημάτων, με αποτέλεσμα την αδυναμία της πρακτικής εξάσκησης σε προπλάσματα του μαθήματος των Πρώτων Βοηθειών. Σκοπός: Η διερεύνηση των γνώσεων καθώς και της πρακτικής και ψυχολογικής ετοιμότητας των φοιτητών Νοσηλευτικής που διδάχθηκαν εξ αποστάσεως το μάθημα της Επείγουσας Νοσηλευτικής – Α΄ βοήθειες, συγκριτικά με φοιτητές που το διδάχθηκαν δια ζώσης μέσω της εξάσκησης σε προπλάσματα παρελθοντικά, με στόχο την εύρεση πιθανών διαφορών που υπάρχουν στην διαδικασία εφαρμογής Α΄ βοηθειών, λόγω της έλλειψης πρακτικής εξάσκησης από την Πανδημία του Covid-19. Υλικό & Μέθοδος: Το δείγμα αποτέλεσαν 150 φοιτητές Νοσηλευτικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Κλήθηκαν να απαντήσουν ένα ανώνυμο, σύντομο ερωτηματολόγιο χωρισμένο σε 5 ενότητες, σχετικά με τις γνώσεις και την ετοιμότητα τους για παροχή πρώτων βοηθειών. Πιο συγκεκριμένα, υπήρξαν δύο ίσες ομάδες φοιτητών, εκ των οποίων η μία διδάχθηκε το μάθημα εξ αποστάσεως ενώ η άλλη με δια ζώσης παλαιότερα. Αποτελέσματα: Το 81,3% (122) του συνολικού δείγματος ήταν γυναίκες και το 18,7% (28) άνδρες. Οι φοιτητές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είναι λιγότερο πρόθυμοι να παρέχουν Α΄ Βοήθειες στο άμεσο μέλλον. (p=0,000) Οι κύριοι λόγοι ήταν η έλλειψη γνώσεων και ο φόβος εφαρμογής λανθασμένης τεχνικής σε ένα θύμα (p=0,020). Συμπεράσματα: Η ομάδα φοιτητών της εξ αποστάσεως διδασκαλίας παρουσίασε στατιστικά σημαντική χαμηλότερη ετοιμότητα για παροχή Α΄ Βοηθειών, συγκριτικά με την ομάδα που είχε διδαχθεί το μάθημα των Α΄ Βοηθειών σε προπλάσματα στο παρελθόν. Οι φοιτητές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης φάνηκε να χρειαζόταν καθοδήγηση σε μια πιθανή μελλοντική παρέμβαση. Οι γνώσεις του συνολικού δείγματος ήταν καλές, αν και θεωρούνται θεωρητικά και όχι πρακτικά επαρκείς.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace