Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsakiri, Antzelika"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η εικόνα της Κρήτης ως τουριστικό προορισμό μέσα από ανάλυση συναισθημάτων των σχολίων των επισκεπτών της.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-11-08) Τσακίρη, Αντζέλικα; Tsakiri, Antzelika; Κοπανάκης, Ιωάννης; Kopanakis, IoannisΗ εργασία διερευνά την εικόνα της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού μέσα από μια λεπτομερή ανάλυση συναισθημάτων των σχολίων των επισκεπτών, εστιάζοντας σε δεδομένα που συλλέχθηκαν μεταξύ Μαρτίου και Ιουνίου 2024 από σημαντικούς αρχαιολογικούς χώρους όπως η Κνωσός, το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου και η Φαιστός. Χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνικές ανάλυσης συναισθήματος, αυτή η έρευνα αναλύει διαδικτυακά σχόλια και κριτικές για να μετρήσει την αντίληψη του κοινού και τις συναισθηματικές αντιδράσεις απέναντι σε αυτούς τους πολιτιστικούς χώρους. Η μεθοδολογία ενσωματώνει ποσοτικά δεδομένα προηγούμενων ετών (2019-2022) με ποιοτικά δεδομένα από την καθορισμένη τρίμηνη περίοδο το 2024, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη επισκόπηση τόσο των διακυμάνσεων στον αριθμό των επισκεπτών όσο και των συναισθημάτων που εκφράζουν οι τουρίστες. Αυτή η διπλή προσέγγιση υπογραμμίζει πώς τα παγκόσμια γεγονότα και οι τοπικές πρακτικές διαχείρισης επηρεάζουν τις τουριστικές εμπειρίες και την ικανοποίηση. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ενώ η Κνωσός διατηρεί έντονο θετικό συναίσθημα, υποδηλώνοντας υψηλή ικανοποίηση των επισκεπτών, τόσο το Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου όσο και η Φαιστός συμβάλλουν σημαντικά στην πολιτιστική έλξη της περιοχής, παρά κάποια αρνητικά σχόλια που σχετίζονται κυρίως με τον συνωστισμό και τη διαχείριση των επισκεπτών. Σε όλους τους χώρους, το κυρίαρχο συναίσθημα είναι θετικό, ενισχύοντας την εικόνα της Κρήτης ως επιθυμητού πολιτιστικού προορισμού. Η εργασία επιβεβαιώνει την εξέχουσα θέση της Κρήτης στην παγκόσμια τουριστική σκηνή και προτείνει στρατηγικές βελτιώσεις στη διαχείριση των επισκεπτών, την ψηφιακή υποδομή και τις στρατηγικές μάρκετινγκ για την ενίσχυση των εμπειριών των επισκεπτών. Η μελλοντική έρευνα θα πρέπει να επεκτείνει το εύρος της συλλογής δεδομένων για έναν ολόκληρο χρόνο και να περιλαμβάνει πιο άμεσες αλληλεπιδράσεις με τους τουρίστες για περαιτέρω επικύρωση και βελτίωση των ευρημάτων που παρουσιάζονται.