Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsapalas, Georgios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του αθλητικού καταναλωτή στην Ελλάδα. Περίπτωση μελέτης των νέων ηλικίας 16-26 ετών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-07-20) Κυριακόπουλος, Κωνσταντίνος; Τσάπαλας, Γεώργιος; Kyriakopoulos, Konstantinos; Tsapalas, GeorgiosΣτην εργασία αυτή με αφορμή την διερεύνηση του βαθμού επιρροής του αθλητικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά του Έλληνα καταναλωτή, αναλύεται εκτενώς το κοινωνικό φαινόμενο της συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικότερα. Το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί ένα ξεχωριστό μέρος του μάρκετινγκ λόγω της αναγκαιότητας που προκύπτει από την ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών αλλά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος. Ο αθλητισμός αποτελεί μια βιομηχανία η οποία στοιχειοθετείται τόσο από τη συμμετοχή των καταναλωτών όσο και από τους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στην αγορά αυτή που μπορεί να έχουν ποικίλες μορφές. Ακόμα γίνεται κατανοητό γιατί η βιομηχανία του αθλητισμού δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες που γνωρίζαμε μέχρι τώρα και τα προϊόντα που διακινούνται σε αυτή έχουν ένα ξεχωριστό τρόπο να περιγράφονται από το γνωστό μείγμα μάρκετινγκ. Ακόμα το περιβάλλον ενός αθλητικού οργανισμού περιλαμβάνει τα δικά του ξεχωριστά κομμάτια. Το κοινό των καταναλωτών γενικά και συγκεκριμένα εκείνοι ηλικίας 16 έως 26 παρουσιάζει συγκεκριμένες τάσεις σε σχέση με τον αθλητισμό και τη γυμναστική και προτείνονται τρόποι που το μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις τους και την συμπεριφορά τους σε σχέση με τον αθλητισμό.