Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsavallou, Aimilia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηλεκτρονικό εμπόριο ως παράγοντας εξέλιξης μίας επιχείρησης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-08-10T14:18:24Z) Τσάβαλλου, Αιμιλία; Tsavallou, AimiliaΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναλυθεί και να διερευνηθεί η λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα από τις διαδικασίες οργάνωσης και δομής των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η ανάλυση που γίνεται αποτυπώνεται σε οκτώ κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια ιστορική προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύοντας παράλληλα το πως εξελίχθηκαν οι υπηρεσίες μέσα από το διαδίκτυο. Στο ίδιο κεφάλαιο επίσης τονίζεται και το πόσο σημαντική είναι η σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στις κοινωνίες των ανθρώπων αλλά και στις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζονται τα συστατικά μέρη που απαρτίζουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, δίνοντας βαρύτητα στην τηλεπικοινωνιακή και δικτυακή υποδομή που απαιτείται, αλλά και στις τεχνολογίες που χρειάζονται ώστε να λειτουργεί αποδοτικά και αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Παράλληλα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται και οι στρατηγικές επιχειρησιακής αλλά και διεπιχειρησιακής ολοκλήρωσης που αφορούν στην αποδοτικότερη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και των οργανισμών. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά τα προϊόντα, τους εταίρους αλλά τις επιχειρηματικές διαδικασίες που συμμετέχουν στη διενέργεια αλλά και στην ολοκλήρωση όλων των λειτουργιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Από τα άτομα που συμπεριλαμβάνονται, τις διαδικασίες που ακολουθούνται, έως και τις πελατειακές ή μη σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ επιχειρήσεων με πελάτες, επιχειρήσεων με επιχειρήσεις ή ακόμη και μεταξύ επιχειρήσεων με τους δημόσιους φορείς. Το τέταρτο κεφάλαιο από την άλλη πλευρά, είναι αφιερωμένο στην επίδραση που ασκεί η κοινωνία της πληροφορίας τόσο στους πολίτες, όσο και στις επιχειρήσεις, λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που δημιουργούνται στη σημερινή εποχή. Στα κεφάλαια πέντε και έξι γίνεται μια βαθύτερη ανάλυση των διαδικασιών, αλλά και των περιεχομένων του κυκλώματος του ηλεκτρονικού εμπορίου, με αναφορά στις στρατηγικές που διαμορφώνονται, αλλά και στους τρόπους πληρωμής των καταναλωτών των προϊόντων και των υπηρεσιών που γίνονται αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Πιο συγκεκριμένα, για τη διαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής διαμέσου του ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτείται να εξετασθούν, οι απαιτήσεις για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος, ο τρόπος οργάνωσης, να ορισθούν οι πελάτες – στόχοι, να σχεδιαστεί κατάλληλα ο ηλεκτρονικός ιστός ώστε να γίνει αποτελεσματικά η ανάπτυξη της εφαρμογής και να διασφαλιστεί η ποιότητα του όλου συστήματος και τέλος, να γίνουν όλες οι απαραίτητες δοκιμές, προκειμένου διαπιστωθεί η λειτουργικότητα ακριβώς του συστήματος προτού τεθεί σε εφαρμογή. Στο έκτο κεφάλαιο αναλύονται όλοι οι τρόποι μέσω των οποίων μπορεί να γίνει η πληρωμή από την πλευρά των καταναλωτών των προϊόντων ή των υπηρεσιών που αγοράζουν με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών διαδικασιών. Οι τρόποι πληρωμής διακρίνονται στα ηλεκτρονικά εμβάσματα, στις χρεωστικές αλλά και στις προπληρωμένες κάρτες, ενώ παρέχονται και άλλου είδους υπηρεσίες από πηγές τρίτες. Τέλος, το έκτο κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την αποτύπωση των παραμέτρων που απαιτούνται προκειμένου να νοιώθουν απολύτως ασφαλείς οι καταναλωτές όταν διενεργούν τις αγορές τους και τις πληρωμές αυτών, μέσω του διαδικτύου. Το έβδομο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης περιλαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση της λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ακόμη, διατυπώνονται οι επιδράσεις που ασκεί το ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο στα άτομα όσο και στις επιχειρήσεις, ως συνέπεια της λειτουργίας του. Το έβδομο κεφάλαιο ολοκληρώνεται με προβλέψεις που αφορούν την εξέλιξη που πρόκειται να έχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στο άμεσο και έμμεσο μέλλον. Η μελέτη ολοκληρώνεται με το όγδοο κεφάλαιο, στο οποίο διατυπώνονται τα συμπεράσματα από την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε, αλλά και με προτάσεις που διατυπώνονται για την αποδοτικότερη λειτουργία του, προς όφελος των επιχειρήσεων, αλλά κυρίως του κοινωνικού συνόλου.