Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsianos, Marios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-09-09T13:54:55Z) Κονταξάκης, Ευάγγελος; Μπόλμπασης, Βασίλης; Τσιάνος, Μάριος; Kodaxakis, Evaggelos; Bolbasis, Vasilis; Tsianos, MariosΤο μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια για πρώτη φορά από τον καθηγητή Jerome McCarthy υποστηρίζοντας την εστίαση του marketing στο Προϊόν (Product), τη Τιμή (Price), την Προώθηση (Promotion) και την Διανομή (Place). Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι έννοιες αλληλένδετες και δεν μπορούν να λειτουργήσουν ανεξάρτητα η μία από την άλλη. Τα τελευταία χρόνια με την ραγδαία ανάπτυξη του web αυτές οι έννοιες δείχνουν λίγο ξεπερασμένες . Πλέον οι πελάτες έχουν πρόσβαση στις επιχειρήσεις και δεδομένου ότι γνωρίζουν τα πάντα για αυτές, τα 4Ps φαίνονται να μην μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της εποχής. Και αν πλέον τα 4Ps δεν είναι επαρκή για τις σημερινές επιχειρήσεις τότε ποιο μοντέλο είναι; Μέσα από την παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστούν οι παλιές μέθοδοι marketing συγκρινόμενες με τις πιο διαδεδομένες μορφές των τελευταίων χρόνων. Θα παρουσιαστούν μελέτες περιπτώσεων (case studies) επιχειρήσεων. Θα αξιολογηθούν οι μέθοδοι προώθησης που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις και πώς αυτές έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου. Τέλος θα καταγραφεί μία νέα θεωρία που αναπτύσσεται και έρχεται σε αντιπαράθεση με τα 4Ps.