Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsikala, Marina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Πολιτικές παροχής κινήτρων που μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρησεις.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2008-2-28T16:44:49Z) Τσικαλά, Μαρίνα; Tsikala, MarinaΣκοπός αυτής της έρευνας είναι να ερευνήσουμε και να διαπιστώσουμε, εάν στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης, εφαρμόζονται πολιτικές κινήτρων με σκοπό την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων. Δεδομένου ότι, οι εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και μεγαλύτερος, η ανάγκη για υψηλή ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος είναι επιτακτική. Το βασικό συστατικό της ύπαρξης και της επιτυχημένης πορείας κάθε επιχείρησης είναι το ανθρώπινο δυναμικό. Επομένως, η σωστή διοίκηση τους ανθρώπινου δυναμικού μιας επιχείρησης αποτελεί το κλειδί για την επιτυχημένη λειτουργία της και συνεπώς για την επίτευξη των στόχων της. Η συγκεκριμένη μελέτη παρουσιάζει τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από έρευνα σε 40 ξενοδοχειακές μονάδες. Έτσι προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε το θέμα «πολιτικές παροχής κινήτρων για την αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές μονάδες», διερευνώντας την κατάσταση που επικρατεί στα ξενοδοχεία της Κρήτης και ειδικότερα στο Νομό Ηρακλείου. Για την έρευνα κατασκευάσαμε ένα ερωτηματολόγιο με 14 ερωτήσεις και 3 ενότητες: 1)γενικά στοιχεία για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 2) τμήμα προσωπικού και 3) τεχνικές παρακίνησης. Διαπιστώθηκε ότι το τμήμα προσωπικού υπάρχει τυπικά ενώ ο υπεύθυνος σε θέματα προσωπικού είναι συνήθως ο ανάλογος του ξενοδοχείου. Ο αριθμός του προσωπικού είναι ανάλογος του αριθμού των δωματίων της ξενοδοχειακής μονάδας και της κατηγορίας του. Πολιτικές παρακίνησης χρησιμοποιούνται κυρίως από μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες με μεγάλο αριθμό εργαζομένων. Βέβαια η χρήση τέτοιων τεχνικών αντιμετωπίζονται ακόμη επιφυλακτικά από ιδιοκτήτες και διοικητικά στελέχη. Τα κίνητρα που χρησιμοποιούνται περισσότερο για την παρακίνηση του προσωπικού είναι ηθικά και όχι τόσο οικονομικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλο ποσοστό ξενοδοχειακών μονάδων δεν χρησιμοποιούν καμία τεχνική παρακίνησης, γεγονός που μες οδηγεί στο συμπέρασμα ότι βρισκόμαστε ακόμα σε πρώιμο στάδιο. Για την διαφοροποίηση της υφιστάμενης κατάστασης στον τομέα του τουρισμού, θα πρέπει να αλλάξει σταδιακά η νοοτροπία των διευθυντικών στελεχών, ενώ η αρχή πρέπει να γίνει από την εκπαίδευση των μελλοντικών στελεχών.