Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsironi-Lamari, Agapi"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Κατασκευή διαδραστικής επιφάνειας με χωρητική αίσθηση.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2021-04-07) Τσιρώνη-Λάμαρη, Αγάπη; Tsironi-Lamari, Agapi
    Ο όρος Haptics (απτικός) έχει εισέλθει στην κοινωνία και στις ζωές των ανθρώπων τα τελευταία χρόνια προσφέροντας πολλαπλές δυνατότητες και διευκολύνοντας αισθητά την καθημερινότητα. Επομένως, ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον έχει παρουσιαστεί ως τώρα στην μελέτη, σχεδίαση και κατασκευή εφαρμογών με χωρητική συμπεριφορά. Η εισαγωγή της αίσθησης της αφής σε διαδραστικές εφαρμογές αντιπροσωπεύει μια θεμελιώδη αλλαγή στην αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και υπολογιστή. Συνεπώς, ολοένα και περισσότερες υλοποιήσεις που χρησιμοποιούν την αίσθηση της αφής κατασκευάζονται προσφέροντας στους χρήστες πληθώρα διαδραστικών επιλογών. Επιπλέον αναζητούνται τρόποι για την βελτιστοποίηση υπαρχουσών εφαρμογών υιοθετώντας τεχνολογίες όπως η χωρητική αίσθηση. Στο προσκήνιο επίσης έχει εμφανιστεί το Projection Mapping το οποίο αποτελεί μια τεχνική χαρτογράφησης προβολής που έχει αποσπάσει τρομερές κριτικές και σχόλια από πλήθος ερευνητών και επαγγελματιών στον χώρο των υπολογιστών και του HCI (Human-Computer Interaction). Παρότι ο όρος Projection Mapping είναι σχετικά νέος, η τεχνική αυτή χρονολογείται πίσω στα τέλη της δεκαετίας του 1990, όπου εκεί αναφέρεται κυρίως ως Spatial Augmented Reality ή Video Mapping. Η τεχνική χρησιμοποιεί προβολείς και πραγματοποιεί χαρτογράφηση των εξόδων τους επάνω σε επιφάνειες ανεξάρτητα με την θέση, την γωνία και τον προσανατολισμό τους. Η μέθοδος διαδόθηκε εξαιρετικά γρήγορα σε ολόκληρο τον κόσμο κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας και έχει ως βασικό στόχο τον απρόσκοπτο συνδυασμό του εικονικού και φυσικού κόσμου χρησιμοποιώντας εργαλεία δημιουργίας 2D και 3D γραφικών συνδυαστικά. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν η μελέτη, η σχεδίαση και η κατασκευή μιας διαδραστικής επιφάνειας που θα εφαρμόζει την αίσθηση της αφής με χρήση αυτοσχέδιων χωρητικών αισθητήρων. Σημαντική προσθήκη στην σχεδίαση της εφαρμογής αποτέλεσε η χαρτογράφηση προβολής Projection Mapping για την οποία ζητούμενο ήταν να χρησιμοποιηθούν απλά και εύκολα κατανοητά γραφικά. Σε πρώτο στάδιο έγινε έρευνα επάνω στην επιστήμη της χωρητικής αίσθησης και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί. Στη συνέχεια έγινε μελέτη παλαιότερων υλοποιήσεων που έχουν εφαρμόσει την χωρητική αίσθηση ως μέσω επικοινωνίας μεταξύ χρήστη-υπολογιστή και έγινε ανάλυση των αγώγιμων υλικών που χρησιμοποίησαν για την κατασκευή των χωρητικών αισθητήρων. Ακολούθως, υλοποιήθηκαν οι απαραίτητες δοκιμές σε διαφορετικά υλικά ώστε να επιλεχθεί το καταλληλότερο με στόχο να χρησιμοποιηθεί στη παρούσα εργασία. ΄Επειτα, μελετήθηκε η τεχνική του Projection Mapping και ο τρόπος που μπορεί να ενσωματωθεί στην εφαρμογή για την επίτευξη οπτικών διαδράσεων με την βοήθεια προβολέα.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace