Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tsouris, Stylianos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Καταγραφή και μελέτη των χαρακτηριστικών κίνησης επιβατικού οχήματος σε κεντρικές αρτηρίες της Αττικής.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, 2023-07-03) Τσούρης, Στυλιανός; Tsouris, Stylianos
    Οι εκπομπές ρύπων των οχημάτων καθημερινής χρήσης αποτελούν έναν από τους κυριότερους παράγοντες περιβαλλοντικής ρύπανσης. Για να καταστεί δυνατό να οριστεί και να ελεγχθεί ο αντίκτυπος της ανθρώπινης δραστηριότητας στο περιβάλλον, είναι απαραίτητο να καταγραφούν τα χαρακτηριστικά μεγέθη του φαινομένου. Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την εκτίμηση των εκπεμπόμενων ρύπων από τα μηχανοκίνητα οχήματα, είναι οι Κύκλοι Οδήγησης. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των πραγματικών συνθηκών κίνησης των οχημάτων, σε διαδρομές που περιλαμβάνουν στο μεγαλύτερο μέρος τους, τις κεντρικές λεωφόρους Κηφισίας και Μεσογείων, για τη δημιουργία ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ κίνησης (Κύκλος Οδήγησης).Η μελέτη θα φανερώσει, αφενός τις διαφορές στη μετάβαση από ένα σημείο σε ένα άλλο μέσω διαφορετικών διαδρομών στην πόλη των Αθηνών και αφετέρου τις διαφορές από παρόμοιες μελέτες σε άλλες πόλεις. Η καταγραφές των οδηγικών χαρακτηριστικών γίνονται χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και αξιοποιώντας τα δεδομένα της ηλεκτρονικής διαχείρισης των επιβατικών οχημάτων. Συνεπώς, η εργασία αναπτύσσεται σε δύο βασικά σκέλη, το θεωρητικό και το πειραματικό. Στο θεωρητικό σκέλος της εργασίας, γίνεται περιγραφή του περιβαλλοντικού προβλήματος, δηλαδή η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκύπτει από την κίνηση των οχημάτων. Αναλυτικότερα, γίνεται μια περιγραφή των ρύπων, αφού πρώτα ταξινομηθούν ανάλογα με την προέλευση τους. Στην συνέχεια πραγματοποιείται μία ανασκόπηση των περιορισμών των εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύουν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα (EURO), καθώς και προτύπων άλλων ηπείρων, που προορίζονται για τα επιβατικά οχήματα. Εν συνεχεία, γίνεται αναλυτική περιγραφή των κύκλων οδήγησης. Ο κύκλος οδήγησης, ως ένα χρήσιμο και κρίσιμο εργαλείο για τον έλεγχο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης , εξετάζεται μέσω μιας βιβλιογραφικής έρευνας, όσον αφορά την πορεία εξέλιξης του με παραδείγματα ανά τον κόσμο. Στο πειραματικό σκέλος, αναλύονται όλα τα βήματα που ακολουθούνται κατά την λήψη και καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης. Η καταγραφή πραγματοποιείται σε κεντρικές αρτηρίες στην πόλη των Αθηνών, με ένα επιβατικό όχημα συμβατών προδιαγραφών. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν με την βοήθεια μια συσκευής διαγνωστικών βλαβών (OBD II) συνδυαστικά με μια εφαρμογή android. Έπειτα, καταγράφεται η διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων με την βοήθεια λογισμικού σύγχρονης τεχνολογίας, για την εκπόνηση ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν με τη βοήθεια διαγραμμάτων καθώς και η σύγκριση με παλαιότερα αποτελέσματα καταγραφής από την ίδια πόλη με σκοπό την αξιολόγηση του αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace