Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tzimpoukakis, Vasileios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη μεθοδολογίας προσδιορισμού βέλτιστου μείγματος προώθησης για μια επιχείρηση στο Ηράκλειο Κρήτης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2014-06-13T15:29:06Z) Γωνιωτάκης, Νικόλαος; Τζιμπουκάκης, Βασίλειος; Goniotakis, Nikolaos; Tzimpoukakis, VasileiosΗ παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί και να προσδιοριστεί το βέλτιστο μείγμα προβολής για μια επιχείρηση του Νομού Ηρακλείου Κρήτης στα τοπικά μέσα μαζικής επικοινωνίας, δίνοντας την δυνατότητα και την πληροφόρηση στην επιχείρηση για την ορθολογικότερη κατανομή των κεφαλαίων στα διαφημιστικά μέσα, με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Για την επίτευξη του σκοπού της μελέτης, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και email, με σκοπό να συλλεχθούν στοιχεία για τα τοπικά μέσα επικοινωνίας, σχετικά με το εύρος, την απήχηση και το επιμέρους κόστος των υπηρεσιών προβολής που προσφέρουν στις επιχειρήσεις. Με βάση αυτά τα δεδομένα έγινε μια πρώτη προσπάθεια ανάπτυξης ενός μοντέλου για τον προσδιορισμό του βέλτιστου μίγματος προβολής μιας επιχείρησης στα υπάρχοντα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Πιο συγκεκριμένα, με χρήση του Microsoft Excel έγινε εφαρμογή της συνάρτησης γραμμική της απόδοσης, η οποία υπολογίζει τη βέλτιστη κατανομή των διαθέσιμων κεφαλαίων της επιχείρησης στα επιμέρους μέσα επικοινωνίας, αποσκοπώντας σε μεγαλύτερη απόδοση των κεφαλαίων. Το μοντέλο που προέκυψε θα μπορούσε να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για συμβουλευτικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις παροχής διαφημιστικών υπηρεσιών, στην προσπάθειά τους να προσφέρουν πιο ολοκληρωμένες συμβουλές που θα εξασφάλιζαν τη μέγιστη απόδοση των κεφαλαίων που δαπανούν οι πελάτες τους σε προωθητικές ενέργειες, ιδιαίτερα σε καιρούς οικονομικής δυσπραγίας, όπως αυτούς που διανύουμε στις μέρες μας.