Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tzovaerakis, Anastasios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2022-03-11) Μαστοράκη, Χαρίκλεια; Mastoraki, Charikleia; Τζοβαεράκης, Αναστάσιος; Tzovaerakis, AnastasiosΗ πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς στις μέρες μας καθημερινά αυξάνονται οι επαγγελματίες χρήστες που μπαίνουν στον κόσμο του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλές μορφές ηλεκτρονικού marketing. Η κάθε εταιρεία ορίζει τις δικές της πολιτικές μάρκετινγκ, θα πρέπει όμως για να πετύχει να εξετάσει την δυναμική των ανταγωνιστών στην αγορά. Επιπλέον, κάθε ηλεκτρονική διαφήμιση παρέχει μηνύματα με ευκαιρίες για να προσελκύσει την αλληλεπίδραση με το κοινό, με το οποίο απέχει μόνο ένα κλικ. Συχνά βλέπουμε τα banner και τα email που είναι μια οικονομική και αποτελεσματική μέθοδος. Τα τελευταία χρόνια ένα εναλλακτικό μέσω διαφήμισης, είναι οι εταιρείες να κάνουν συμφωνία με influencers για να διαφημίσουν προϊόντα τους καθώς πιστεύουν ότι θα επηρεάσουν το κοινό. Η Amazon έχει καταφέρει να είναι η πρώτη εταιρεία στον κόσμο στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Τέλος μετά από την έρευνα που κάναμε το συμπέρασμα είναι ότι το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο δεν επηρεάζουν τις απόψεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν ψηφιακούς influencers σε σύγκριση με τις καλύτερες εξατομικευμένες διαφημίσεις, αλλά και η εμπιστοσύνη ενός συγκεκριμένου ατόμου είναι καθοριστικός παράγοντας για την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν ψηφιακή επιρροή.