Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Valsamopoulou, Antonia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-05-18) Βαλσαμοπούλου, Αντωνία; Valsamopoulou, AntoniaΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, και της εν γένει λειτουργίας του ως ένα εργαλείο προώθησης καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο βασικός προβληματισμός έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχει πληθώρα καταναλωτικών προϊόντων των οποίων αυξήθηκε η ζήτησή τους λόγω του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ευκολιών που οι εφαρμογές του μπορούν αν προσφέρουν στον τελικό καταναλωτή – αγοραστή. Για την ολοκλήρωση της εργασίας αυτής, διενεργήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικών ελληνικών και ξένων αναφορών σχετικά με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η έρευνα που πραγματοποιείται είναι δευτερογενής, διότι στηρίζεται σε ευρήματα ήδη υφιστάμενων ερευνών και δημοσιεύσεων. Στο 1ο κεφάλαιο αναφέρονται βασικές έννοιες σχετικά με το διαδίκτυο και τις αγορές μέσω αυτού. Στο 2ο κεφάλαιο αναφέρονται τα γενικά στοιχεία για τις ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα, τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων e-καταναλωτών, οι αντιλήψεις και οι προτιμήσεις τους, καθώς και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών. Στο επόμενο κεφάλαιο (3ο), αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρονικού εμπορίου (όπως εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και ασφάλεια συναλλαγών), όπως επίσης και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διαδικασίας αυτής και τέλος γίνεται λόγος για το ελληνικό ηλεκτρονικό λιανεμπόριο.