Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Vardakis, Antonios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στάσεις ελλήνων καταναλωτών ως προς τα ηλεκτρονικά τουριστικά πρακτορεία: μελέτη των e-lookers και των e- buyers.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2017-10-19) Βαρδάκης, Αντώνιος; Vardakis, AntoniosΣτόχος της έρευνας είναι η εξέταση των στάσεων ως προς τα εικονικά τουριστικά πρακτορεία, όπως επίσης και των παραγόντων εκείνων που οδηγούν στην πραγματοποίηση, ή όχι, συναλλαγών. Για τη συλλογή και ανάλυση όλων των απαραίτητων στοιχείων πραγματοποιήθηκε περιγραφική-ποσοτική έρευνα. Συγκεκριμένα διεξάχθηκε ποσοτική έρευνα με ερωτηματολόγιο το οποίο στάλθηκε στο δείγμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η επιλογή της αποστολής των ερωτηματολογίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στηρίχτηκε στο γεγονός ότι το δείγμα έπρεπε να αποτελείται από χρήστες του διαδικτύου. Όπως φαίνεται σημαντικό ποσοστό του δείγματος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο προκειμένου να πληροφορηθεί και να οργανώσει ένα ταξίδι. Ο κύριος λόγος της επιλογής αυτής είναι η εξοικονόμηση χρόνου Ωστόσο, η επισκεψιμότητα δεν συνεπάγεται τελικά και πραγματοποίηση συναλλαγής, αφού περίπου το 40% έχει στόχο μόνο την ενημέρωση και όχι την αγορά τουριστικών προϊόντων ή υπηρεσιών. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της ανασφάλειας και του φόβου σχετικά με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές Κλείνοντας, διαπιστώνεται, τελικά, ο πολύ σημαντικός ρόλος του διαδικτύου στον τουριστικό κλάδο και η αυξανόμενη διάδοση των εικονικών τουριστικών πρακτορείων στην Ελλάδα.