Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Varouma, Kalliopi"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επιρροή των social media στη διαδικασία για την λήψη της αγοραστικής απόφασης των καταναλωτών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος), 2019-03-08) Βαρούμα, Καλλιόπη; Varouma, KalliopiΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν ενταχθεί για τα καλά στις ζωές μας. Ολοένα και περισσότερα άτομα όλων των ηλικιών ανά το κόσμο χρησιμοποιούν καθημερινά τα social media με απώτερο σκοπό την επικοινωνία, την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Με βάση αυτή τη διαμόρφωση των συνθηκών, οι marketers των εταιριών προβάλουν τα προϊόντα τους στους χρήστες των social media με απώτερο σκοπό την επιρροή στην αγοραστική τους απόφαση και τη δημιουργία αναγκών μέσω των αναρτημένων περιεχομένων και άλλων στρατηγικών ενεργειών μάρκετινγκ. Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το πώς τα social media επηρεάζουν την διαδικασία της αγοραστικής απόφασης. Αρχικά, θα εξετάσουμε μερικές βασικές έννοιες όπως τον ορισμό των social media, τη χρησιμότητα των social media στο marketing, την ιστορική εξέλιξη αυτών αλλά και διάφορα στρατηγικά τεχνάσματα του marketing που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση και την αγοραστική συμπεριφορά. Μετέπειτα, θα αναφερθούμε σε μερικά παραδείγματα επιρροής που άσκησαν διαφορές γνωστές μεγάλες εταιρίες για να επηρεάσουν το κοινό τους. Ακόμα, θα δούμε μέσω μιας ποσοτικής έρευνας κατά πόσο το κοινό χρησιμοποιεί τα social media, ποια είναι τα ποιο δημοφιλή, και, πόσο το δείγμα μας επηρεάζεται μέσω των Youtubers ή Instagrammers κατά την διαδικασία της αγοραστικής απόφασης.