Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Vasalos, Ippokratis"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η ελληνική γαστρονομία ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας και της πατρίδος μας.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2015-03-26T16:44:16Z) Βασάλος, Ιπποκράτης; Vasalos, IppokratisΗ εργασία αυτή, έχει σαν στόχο της, να καταδείξει τις μεγάλες δυνατότητες που έχει η Ελληνική Γαστρονομία, εις το να συμβάλει εποικοδομητικά στην προσπάθεια της Πατρίδας μας για οικονομική ανάπτυξη και ευημερία. Συχνά, παραβλέπουμε την αξία της διατροφής και μας απασχολεί περισσότερο η ποσότητα, παρά η ποιότητα, γι’ αυτό και τα πιάτα σε πολλά σπίτια ή εστιατόρια, είναι ασφυκτικά γεμάτα. Δυστυχώς, πάνω σ’ αυτό το γεγονός βασίζουν κάποιοι την «επιτυχία» τους. Αυτό βεβαίως, είναι το αποτέλεσμα του μειωμένου ενδιαφέροντος των καταναλωτών προς την ποιότητα και η έλλειψη παιδείας πάνω στην αξία των κανόνων της Γαστρονομίας. Οι συνέπειες αυτής της «φιλοσοφίας» είναι γνωστές και αποδεικνύονται καθημερινώς στην πράξη, με την αθρόα προσέλευση ασθενών στα νοσοκομεία, λόγω των προβλημάτων της κακής διατροφής και των άμεσων ή έμμεσων αποτελεσμάτων της. Η Ελληνική Γαστρονομία από μόνη της, είναι ικανή να στηρίξει μιαν υγιεινή διατροφή, μια διατροφή που θα προσφέρει στον καταναλωτή ευτυχισμένη μακροημέρευση. Η δυνατότητα της αυτή και μόνο, μπορεί να αποτελέσει ένα εμπορικό σήμα και μήνυμα. Για να είναι πειστικό ένα επιχείρημα, θα πρέπει να επιστρατευτούν όλα τα μέσα που έχει στην διάθεσή του αυτός που θέλει να πείσει. Τι πιο αξιόπιστο από την ίδια την πραγματικότητα; Για τον λόγο αυτόν, αναζητήθηκαν ιστορικά στοιχεία που δηλώνουν το βάθος χρόνου της Γαστρονομίας στην Ελλάδα, κι αυτό διότι έχει μεγάλη σημασία η τεκμηρίωση των προτάσεων, όταν απευθύνονται στο σημερινό, παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό που ψάχνει και ως εκ τούτου γνωρίζει. Είναι γνωστό ότι η «ετικέτα» ενός προϊόντος και η τεκμηριωμένη ιστορική πορεία του, παίζει μεγάλο ρόλο στην διαμόρφωση της θετικής του αποδοχής στην αγορά από τους καταναλωτές, μέσα σ’ ένα περιβάλλον εξόχως ανταγωνιστικό. Αναζητήθηκαν επ’ ίσης τα αποδειχτικά στοιχεία εκείνα, που να τεκμηριώνουν την άποψη για τα οφέλη που αφορούν την υγεία και την μακροζωία εκείνων που επιλέγουν τα Ελληνικά προϊόντα μέσα από την εφαρμογή της Ελληνικής Γαστρονομίας στην καθημερινότητά τους. Έγινε προσπάθεια για να γίνει απολύτως κατανοητό πόσο επωφελείται κάποιο προϊόν, όταν καλλιεργείται σε φυσικά περιβάλλοντα και πόσο επωφελούνται οι καταναλωτές αυτών των προϊόντων. Εν τέλει στόχος της εργασίας, είναι η κατανόηση της ανάγκης για διεθνή προβολή της Ελληνικής Γαστρονομίας με γνώση και μεθοδικότητα, έτσι ώστε να λάβει την θέση που της αξίζει στο διεθνές γίγνεσθαι κι έτσι με τον τρόπο αυτό να αναπτυχθούν στην Πατρίδα μας, όλοι εκείνοι οι τομείς που επηρεάζει η τέχνη αυτή και που θα παρουσιαστούν στην συνέχεια.