Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Vilanaki, Evangelia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στάσεις και απόψεις φοιτητών νοσηλευτικής για τη συμβολή του προγράμματος Erasmus στις σπουδές τους.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2023-04-12) Βιλανάκη, Ευαγγελία; Γιαγκιόζη, Γεωργία; Μελετάκη, Μαρία; Vilanaki, Evangelia; Giagkiozi, Georgia; Meletaki, MariaΕισαγωγή Το πρόγραμμα Erasmus (Σχέδιο δράσης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας) είναι πρόγραμμα ανταλλαγής φοιτητών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το οποίο ιδρύθηκε το 1987. Το Erasmus+ είναι το νέο πρόγραμμα που συνδυάζει όλα τα προγράμματα της ΕΕ για την εκπαίδευση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που άρχισε το 2014. Σκοπός Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις στάσεις και απόψεις των φοιτητών νοσηλευτικής που εξετάζουν ή προτίθενται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus καθώς και όσων έχουν ήδη παρακολουθήσει το πρόγραμμα. Υλικό και μέθοδος Η μέθοδος συλλογής πληροφοριών έγινε μέσω ερωτηματολογίου. Οι ερωτήσεις είναι κλειστού τύπου, με προδιατυπωμένες απαντήσεις, άλλες είναι με κλίμακα Likert που επιτρέπει στους ερωτηθέντες να επιλέξουν από ένα γραμμικό σύνολο απαντήσεων που αυξάνουν ή μειώνουν την ένταση ή τη δύναμη. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 222 άτομα εκ των οποίων τα 144 δεν έχουν λάβει μέρος αλλά επιθυμούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα, 41 άτομα που έχουν λάβει μέρος και 37 άτομα που δεν έχουν λάβει μέρος αλλά και ούτε επιθυμούν να συμμετέχουν. Πρόκειται για μια συγχρονική ποσοτική έρευνα. Κατά την ποσοτική έρευνα διερευνώνται τα φαινόμενα με αριθμητικά δεδομένα και στατιστικές μεθόδους. Η έρευνα απευθύνεται σε φοιτητές νοσηλευτικής όλων των ετών στο ΕΛΜΕΠΑ. Συμπεράσματα Εν κατακλείδι, είναι ήδη ευρέως γνωστό και αποδεκτό ότι το πρόγραμμα Erasmus έχει βοηθήσει εκατοντάδες φοιτητές να κατανοήσουν νεές κουλτούρες, εθνικότητες και πολιτισμούς. Αποτελέσματα έρευνας Λαμβάνοντας υπόψην τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάχθηκε, παρατηρείται στην συσχέτιση φύλου με ακαδαημαϊκού περιβάλλοντος όπου οι γυναίκες σε σημαντικά υψηλότερη συχνότητα καταδεικνύουν το ακαδημαϊκό περιβάλλον. Στην συσχέτιση που παρουσιάζεται στην σειρά, υποδεικνύεται σε σημαντικά υψηλότερη συχνοτήτα από τους φοιτητές των αρχικών ετών έναντι των επι πτυχίω ή αυτών που είναι στη ένταξη των ΕΛΜΕΠΑ. Εν συνεχεία, από την επόμενη στατιστική σχέση φαίνεται οτι η Πορτογαλία προτιμάται σε σημαντικά υψηλότερη συχνότητα από τους μεγαλύτερους/ες σε ηλικία φοιτητές έναντι των μικρότερων. Ως τελευταία συσχέτιση το κριτήριο φιλικές σχέσεις επιλέγεται σε σημαντικά χαμηλότερη σειρά προτεραιότητας από περισσότερους φοιτητές/τριες που βρίσκονται έως το 3ο έτος έναντι εκείνων στην ένταξη ΕΛΜΕΠΑ.