Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Voinas, Sotiris"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηχητικός σχεδιασμός στη ραδιοφωνική διαφήμιση.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο), 2014-10-05T13:37:48Z) Βοϊνάς, Σωτήρης. Γκιλίτση Δέσποινα; Voinas, Sotiris; Gkilitsi, DespoinaΗ εργασία αυτή έχει ως αντικειμενικό σκοπό τη μελέτη του ηχητικού περιεχομένου στη ραδιοφωνική διαφήμιση και τη δημιουργία προτύπων που οδηγούν σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Με τον όρο επιτυχημένο αποτέλεσμα εννοείται μια τελική διαφήμιση με τα ιδανικότερα ποσοστά απήχησης και αποτύπωσης στον καταναλωτή. Αρχικά δίνονται εισαγωγικά στοιχεία για το ραδιόφωνο και τη διαφήμιση, καταλήγοντας στο συνδυασμό τους, τη ραδιοφωνική διαφήμιση. Στη συνέχεια εισάγονται και αναλύονται βασικά στοιχεία του ηχητικού σχεδιασμού: ηχητικά εφέ, μουσική, φωνή, sound engineering. Κατόπιν εξετάζονται ενδελεχώς σύγχρονοι παράγοντες και τεχνολογίες που έχουν εισαχθεί στην επιστήμη της διαφήμισης τα τελευταία χρόνια και καθορίζουν τη διαμόρφωση μιας επιτυχημένης διαφήμισης όπως το μάρκετινγκ και η ψυχοακουστική. Περιληπτικά αναφέρεται ότι τα συστατικά μιας επιτυχημένης διαφήμισης είναι η συγγραφή κατάλληλου σεναρίου λαμβάνοντας υπόψη τα τελευταία ευρήματα της επιστήμης του μάρκετινγκ και της ψυχοακουστικής και ο άψογος ηχητικός σχεδιασμός μέσω της επιλογής κατάλληλων ηχητικών στοιχείων, τεχνολογιών, εργαλείων και τεχνικών, ούτως ώστε το διαφημιστικό μήνυμα να είναι καθαρό και ευχάριστο ηχητικά και νοηματικά, να αποτυπώνει στο συνειδητό και στο προσυνειδητό την επιθυμητή πληροφορία και να κερδίζει το ενδιαφέρον του ακροατή.