Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Voreinaki, Chrysoula"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2016-05-17) Κατσιάρα, Ανδριάνα; Katsiara, Andriana; Βορεινάκη, Χρυσούλα; Voreinaki, ChrysoulaΗ αύξηση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού που εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια, ωθεί τον επιχειρηματικό κόσμο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων επιχειρηματικής δράσης και στην υιοθέτηση σύγχρονων εφαρμογών. Μια από τις πλέον διαδεδομένες μεθόδους είναι αυτή που πραγματοποιείται µέσω του πλαισίου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύχθηκε και το Internet Μάρκετινγκ με σκοπό την ανάπτυξη, την οργάνωση και των έλεγχο των ανταλλακτικών διαδικασιών μεταξύ της επιχείρησης και των λοιπών μερών της αγοράς. Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί η εφαρμογή του e-Μάρκετινγκ στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.