Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Vougioukas, Grigorios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τρόποι διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μιας επιχείρησης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, 2018-05-21) Βουγιούκας, Γρηγόριος; Νικητάκη, Μαρία; Vougioukas, Grigorios; Nikitaki, MariaΕίναι ευρέως γνωστό ότι ο κόσμος στον οποίο ζούμε όλες οι επιχειρήσεις είναι ανταγωνιστικές και μάχονται με κάθε μέσο να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες και μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά. Η προσπάθεια προσφοράς καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών είναι διαρκής και συνεχής. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες δεν είναι ανταγωνιστικά ως προς την τιμή ή την ποιότητα (δεν έχει σημασία μόνο αυτό) παίζει ρόλο και ο τρόπος που αυτές οι υπηρεσίες προσφέρονται στους καταναλωτές - πελάτες. Κάθε επιχείριση έχει απώτερο σκοπό να δημιουργήσει μια μακροπρόθεσμη σχέση με τον πελάτη και για να το πετύχει πρέπει να οργανώσει μια σωστή διοίκηση στη σχέσεις της με τους πελάτες. Ποιες είναι αυτές οι έννοιες , ποια μέσα χρησιμοποιούν και ποια σχέση έχουν μεταξύ τους είναι ερωτήματα και απορίες που θα λυθούν και θα δοθούν απαντήσεις σε αυτή την εργασία . Πάντοτε ο άνθρωπος είχε ανάγκη από αγαθά και υπηρεσίες για να ικανοποιήσει ανάγκες που προκύπτουν στην πορεία της ζωής του , της καθημερινότητας του. Όσο κοιτάμε προς τα πίσω τόσο πιο απλουστευμένες ήταν οι συνθήκες που επικρατούσαν στην αγορά εργασίας σε σχέση με το σήμερα. Υπήρχαν Λίγοι έμποροι που διέθεταν τα προϊόντα τους και σε αυτούς απευθύνονταν οι καταναλωτές χωρίς να χρειάζεται να ψάξουν για να για να επιλέξουν αυτά που είχαν ανάγκη. Σιγά σιγά και όσο περνούσε ο καιρός άρχισαν να εμφανίζονται περισσότεροι έμποροι ,οργανισμοί , εταιρίες που προμηθεύουν την αγορά με το ίδιο αγαθό . Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί έντονος ανταγωνισμός μεταξύ οργανισμών , εταιριών και εμπόρων και οι καταναλωτές δεν ήξεραν πλέον που να απευθυνθούν για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους .Έτσι οι οργανισμοί , οι έμποροι και οι επιχειρήσεις γενικότερα προσπάθησαν να προσφέρουν κάτι διαφορετικό ο καθένας για να κερδίσουν περισσότερους πελάτες. Κάποιοι δούλεψαν πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο προϊόν προσπαθώντας να προσφέρουν στον πελάτη κάτι πιο εξειδικευμένο ,κάποιοι άλλοι προσπάθησαν να δημιουργήσουν καλύτερη σχέση και εξυπηρέτηση με τον πελάτη. Κάποιοι άλλοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μονοπώλιο και έτσι οι πελάτες τους να μην έχουν άλλες επιλογές. Απόρροια όλων αυτών των αλλαγών ήταν η δημιουργία νέων μορφών μάρκετινγκ όπως το relatioship marketing δηλαδή το μάρκετινγκ των σχέσεων , το defensive marketing (αμυντικό μάρκετινγκ), το offensive marketing (επιθετικό μάρκετινγκ) το customer relatioship management (η διαχείριση των σχέσεων των πελατών από τις επιχειρήσεις) , το customer centric orientation (η υιοθέτηση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας από τις επιχειρήσεις) (Σαρμανιώτης 2002). Η φιλοσοφία που αναπτύχθηκε από όλους τους πελάτες ήταν πλέον ίδια : η σωστή και ποιοτική εξυπηρέτηση του. Τη σημερινή εποχή ο στόχος των επιχειρήσεων είναι να αποκτήσουν μεγαλύτερα μερίδια αγοράς. Προσπαθούν να το πετύχουν προσφέροντας στους πελάτες την μέγιστη εξυπηρέτηση και την καλύτερη ποιότητα προϊόντων , ώστε να παραμείνουν βιώσιμες και να αναπτυχθούν. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες καθώς και να προτείνει τρόπους με τους οποίους θα διατηρήσει την πελατεία της .