Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Zacharioudaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ανάπτυξη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τουριστικής αγοράς: οι απόψεις των ακαδημαϊκών και των φοιτητών.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2018-05-08) Ζαχαριουδάκη, Μαρία; Zacharioudaki, MariaΗ παρούσα ερευνητική εργασία πραγματοποιήθηκε έχοντας ως στόχο τη μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης σε ότι αφορά στις συνεργασίες των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας, στα πλαίσια τουριστικών προγραμμάτων σπουδών. Πιο συγκεκριμένα, αποτυπώνεται το υπάρχον τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα αναφορικά με τα προγράμματα σπουδών στον τουρισμό και ο βαθμός στον οποίο οι φοιτητές διαθέτουν τις δεξιότητες ώστε να ανταποκριθούν στις συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις και ανάγκες της αγοράς εργασίας. Για την εκπόνηση της μελέτης αυτή ακολουθήθηκαν τα παρακάτω βήματα: 1. Μελέτη και καταγραφή του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και των παρεχόμενων προγραμμάτων τουριστικών σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 2. Διερεύνηση και καταγραφή των στρατηγικών συνεργασιών μεταξύ τριτοβάθμιας τουριστικής εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η σπουδαιότητα των συνεργασιών αυτών καθώς και η εξέλιξή τους στο πέρασμα του χρόνου, ενώ καταγράφονται και καλές πρακτικές συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και αγοράς σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. 3. Διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές τριτοβάθμιων ιδρυμάτων στην Ελλάδα, με σκοπό την αποτύπωση των απόψεών τους και τη εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με της σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς εργασίας σχετικά με τη σπουδαιότητα ανάπτυξης συνεργασιών μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και αγοράς εργασίας, του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαν να αναπτυχθούν αυτές οι συνεργασίες, των ωφελειών που θα προέκυπταν τόσο για τα ιδρύματα και τους φοιτητές όσο και για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και σε σχέση με τις απαιτούμενες δεξιότητες των αποφοίτων των τουριστικών προγραμμάτων σπουδών.Τεκμήριο Η ελληνική αγορά των οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων: τάσεις και προοπτικές.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2011-07-05T15:17:24Z) Ζαχαριουδάκη, Μαρία; Zacharioudaki, MariaΗ παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση της υπό διαμόρφωσης ελληνικής αγοράς οικιακών φωτοβολταϊκών συστημάτων, κυρίως μέσω της καταγραφής και ανάλυσης των προτιμήσεων των ελλήνων καταναλωτών. Μεθοδολογικά η διπλωματική εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών στοιχείων, αλλά και σε πρωτογενή στοιχεία που θα προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές της Κρήτης. Η έρευνα αγοράς έγινε με τη χρήση δομημένων ερωτηματολογίων.