Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Zekthi, Paolina"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Οι αντιλήψεις των φοιτητών σχετικά με τη χρήση της κάνναβης: μια ποιοτική προσέγγιση.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2023-07-12) Ζέκθι, Παολίνα; Ζερβάκη, Ελένη; Ρούσος, Ιωάννης-Ραφαήλ; Zekthi, Paolina; Zervaki, Eleni; Rousos, Ioannis-Rafail
    Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής μελέτης που διερεύνησε τη στάση των φοιτητών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου απέναντι στη χρήση κάνναβης. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε θεματική ανάλυση, η οποία συλλέχτηκε μέσω της καταγραφής αντιλήψεων των φοιτητών. Η έρευνα επικεντρώθηκε σε οκτώ άξονες έρευνας και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι φοιτητές τείνουν να εξισώνουν τη χρήση κάνναβης με άλλες ουσίες που διακινούνται και να την αντιλαμβάνονται ως ναρκωτικό με εύκολη πρόσβαση. Οι φοιτητές χρησιμοποιούν επίσης την κάνναβη ως μέσο κοινωνικοποίησης και αποδοχής και τείνουν να τη βλέπουν ως πύλη εισόδου για άλλες ουσίες. Η μελέτη διαπίστωσε ότι υπάρχει έλλειψη ενός κοινά αποδεκτού ορισμού της περιστασιακής και συστηματικής χρήσης κάνναβης και ότι οι περιστασιακοί χρήστες διατρέχουν κίνδυνο ψυχοσωματικής εξάρτησης και οικονομικής αστάθειας. Η έρευνα ανέδειξε επίσης τους κινδύνους που συνδέονται με την εμμονική αναζήτηση κάνναβης και εντόπισε υποκειμενικές αντιλήψεις σχετικά με τους κινδύνους της νομιμοποίησης της κάνναβης. Η μελέτη παρέχει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τη στάση των φοιτητών απέναντι στη χρήση κάνναβης και μπορεί να καθοδηγήσει τη μελλοντική έρευνα σε αυτόν τον τομέα.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace