Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Zervakis, Ntmitrii"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Οι καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “Τα έξυπνα ξενοδοχεία” στην Κρήτη.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2017-11-07) Ζαχαριουδάκης, Ιωάννης; Ζερβάκης, Ντμίτριι; Zacharioudakis, Ioannis; Zervakis, NtmitriiΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες πτυχιακής εργασίας με θέμα τις καταναλωτικές προτιμήσεις σχετικά με “τα έξυπνα ξενοδοχεία στην Κρήτη. Σκοπός της έρευνας, είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση των προτιμήσεων των επισκεπτών για τον ξενοδοχειακό κλάδο της Κρήτης και πιο συγκεκριμένα, κατά πόσο οι επισκέπτες θα ήταν διατεθειμένοι να επιλέξουν ένα έξυπνο ξενοδοχείο για την διαμονή τους. Μέσω της ανάλυσης και εκτίμησης των προτιμήσεων του δείγματος, εξάγονται δεδομένα που θα ορίσουν την βιωσιμότητα ή μη, μέσω της απήχησης που μπορεί να κατέχουν τα έξυπνα ξενοδοχεία στην αγορά της Κρήτης. Η έρευνα διεξήχθη στον κρατικό αερολιμένα Ηρακλείου “Ν. Καζαντζάκης”, συγκεκριμένα στις αίθουσες αναμονής του αεροδρομίου (intra/extra) την χρονική περίοδο Αύγουστος – Οκτώβριος 2016. Η δειγματοληψία των στοιχείων της εν λόγω πρωτογενούς ποσοτικής έρευνας, πραγματοποιήθηκε με την μέθοδο της δημοσκόπησης ευκολίας. Για τη συλλογή των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκαν 500 ερωτηματολόγια που αριθμούν 4.500 παρατηρήσεις. Από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχτηκαν, προκύπτει πως η είσοδος των έξυπνων ξενοδοχείων στον τουρισμό της Κρήτης, μπορεί να προσδώσει νέα δυναμική στον κλάδο και να δώσει στην τουριστική βιομηχανία της Κρήτης την ευκαιρία για διαφοροποίηση. Συμπεραίνεται πως η σχέση των τουριστών με την τεχνολογία και την αειφορία ολοένα βελτιώνεται λόγω των καθημερινών αναγκών. Κατά συνέπεια προετοιμάζεται το έδαφος για την εισαγωγή των έξυπνων ξενοδοχείων στην αγορά της Κρήτης και λειτουργεί καταλυτικά για την καθιέρωσή τους στην αγορά. Λόγω των διαφορετικών αναγκών, επιθυμιών και προσδοκιών που υπάρχουν στην αγορά, οι ξενοδόχοι πρέπει να προσδιορίσουν τις κατάλληλες ομάδες στόχους προς τις οποίες θα απευθυνθούν, ώστε το προσφερόμενο προϊόν να είναι πιο αποφασιστικό σε σχέση με την ποικιλία που προσφέρεται στον κλάδο. Οι τουριστικοί οργανισμοί που υιοθετούν μια πρωτοποριακή νοοτροπία, καινοτομούν και δε διστάζουν να διαφοροποιηθούν, είναι αυτοί που θα έχουν μακροπρόθεσμη επιτυχία.