Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Zervas, Theodoros"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2021-01-11) Ζέρβας, Θεόδωρος; Zervas, TheodorosΤο αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι ο σχεδιασμός πρωτότυπης ηλεκτροακουστικής σύνθεσης για σαξόφωνο και ηλεκτροακουστικά μέσα. Η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό μέρος. Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει τη σύνθεση του έργου ImproElectronics. Το έργο απαρτίζεται από δύο μέρη, ένα μέρος προ-ηχογραφημένου ηχητικού υλικού και ένα δεύτερο ζωντανής εκτέλεσης. Το προ-ηχογραφημένο μέρος δημιουργήθηκε από την ηχογράφηση του μουσικού οργάνου του σαξοφώνου (σοπράνο, άλτο, βαρύτονο) και την επεξεργασία μέσω του προγράμματος Reaper. Στο μέρος της ζωντανής εκτέλεσης, ο εκτελεστής του σαξοφώνου ηχογραφείται στο τενόρο σαξόφωνο ακολουθώντας τις οδηγίες δοσμένες σε παρτιτούρα, συνοδεία του προ-ηχογραφημένου μέρους. Εν συνεχεία, στα δύο αυτά μέρη πραγματοποιείται remix και από κει προκύπτει το τελικό αποτέλεσμα. Η παρούσα εργασία, αποτελεί το θεωρητικό μέρος στο οποίο περιλαμβάνονται σύντομες ιστορικές αναδρομές της ηλεκτροακουστικής αλλά και τζαζ μουσικής. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται και αναπτύσσονται οι ιδέες, αλλά και οι μέθοδοι για τη δημιουργία της σύνθεσης, ενώ, στη συνέχεια ακολουθεί η περιγραφή και ανάλυση του τεχνικού μέρους της ηχογράφησης του mix & remix. Έπειτα, γίνεται εκτενής παρουσίαση των μουσικών φορμών που χρησιμοποιήθηκαν στο μουσικό έργο και αλλά και την ιδιαίτερη σημασία τους. Ακολούθως, τα τελευταία κεφάλαια της εργασίας επικεντρώνονται στα σχόλια του εκτελεστή αναφορικά με τη σύνθεση και συγκεκριμένα το μέρος της ζωντανής εκτέλεσης. Επιπλέον, γίνονται κάποιες σύντομες αναφορές για το συγχρονισμό των μερών σε επιλεγμένα έργα για σαξόφωνο και tape, τέλος, στα συμπεράσματα που προκύπτουν από την πραγμάτωση της εργασίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικής συνύπαρξης προ-ηχογραφημένης μουσικής και ζωντανής εκτέλεσης (που εμπεριέχει το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού) καθώς και η παράλληλη ανάπτυξη μορφών (μορφή σονάτα και χρυσή τομή).