Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Zervou, Eirini-Aikaterini"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο marketing(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-07-14) Ζερβού, Ειρήνη-Αικατερίνη; Zervou, Eirini-Aikaterini; Φραγκιαδάκης, Εμμανουήλ; Fragkiadakis, EmmanouilΣτον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν σημαντικό ρόλο. To μάρκετινγκ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το είδος του μάρκετινγκ που μπορεί να δημιουργήσει αναγνώριση, δράση και ευαισθητοποίηση για κάθε επιχείρηση και τα προϊόντα της. Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να τραβήξουν την προσοχή των πελατών-στόχων τους στα προϊόντα τους. Σήμερα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο ως εργαλείο μάρκετινγκ για την προσέγγιση πελατών με διαφορετικό τρόπο απ’ ότι αυτό γινόταν στο παρελθόν. Στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αποτυπώσει τους λόγους για τους οποίους το μάρκετινγκ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ στη σύγχρονη επιχείρηση. Το επίκεντρο αυτής της διατριβής είναι να μελετήσει και να εντοπίσει τα οφέλη από αυτή τη μορφή μάρκετινγκ. Αυτή η εργασία θα προσπαθήσει να βρει απαντήσεις σχετικά με την διάδοση και την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στη σύγχρονη επιχείρηση με διάφορες μεθόδους και τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου με ερωτήσεις διαμορφωμένες από τη θεωρητική προσέγγιση του θέματος που προηγήθηκε. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου παρείχαν επαρκή υποστήριξη της άποψης ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει διαδοθεί πλέον και χρησιμοποιείται παντού ενώ η παρουσίαση κάποιων επιτυχημένων προτάσεων ψηφιακού μάρκετινγκ επιβεβαίωσε το ότι αν αυτή η μορφή μάρκετινγκ είναι καλά δουλεμένη θα έχει αποτελέσματα.