Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Anagnostakis, Georgios-Iov"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαχείριση απόδοσης και ξενοδοχειακή βιομηχανία(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2024-07-10) Αναγνωστάκης, Γεώργιος-Ιώβ; Anagnostakis, Georgios-Iov; Γαβριλάκης, Νεκτάριος; Gavrilakis, NektariosΜε απλά λόγια, η διαχείριση απόδοσης στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι μια στρατηγική που βασίζεται στην διάθεση καταλύματος στον σωστό πελάτη, τη σωστή στιγμή, στη σωστή τιμή. Στον κλάδο της φιλοξενίας, αυτό σημαίνει συνήθως την πώληση του κατάλληλου δωματίου, στους κατάλληλους επισκέπτες, την καλύτερη δυνατή στιγμή, για το υψηλότερο ποσό, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα που παράγονται. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η διαχείριση απόδοσης έχει στενό εύρος εφαρμογών σε κλάδους που τα προϊόντα τους έχουν μικρή χρονικά διαθεσιμότητα και ασχολείται μόνο με την τιμή πώλησης και τον όγκο πωλήσεων για να υπάρχει η καλύτερη δυνατή απόδοση. Η βασική ιδέα της διαχείρισης απόδοσης είναι ότι ορισμένοι σταθεροί και χρονικά περιορισμένοι πόροι, όπως τα δωμάτια ξενοδοχείων, μπορούν να πωληθούν σε διαφορετικές τιμές, ανάλογα με την εποχή του χρόνου, το επίπεδο ζήτησης, τον αριθμό των δωματίων που έχουν ήδη πωληθεί και ένα ευρύ φάσμα άλλων εξωτερικών παραγόντων. Το ίδιο προϊόν (δηλαδή ένα δωμάτιο ξενοδοχείου) μπορεί να πωληθεί σε δύο διαφορετικούς πελάτες σε εντελώς διαφορετικές τιμές, λόγω του όγκου των μεταβλητών που εμπλέκονται στη διαδικασία. Οι στρατηγικές διαχείρισης απόδοσης ακολουθούν πάντα μια προσέγγιση βάσει δεδομένων για να διασφαλίσουν ότι οι τιμές προσαρμόζονται για να μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματα των συναλλαγών. Για να επιβεβαιώσουμε τα θεωρητικά συμπεράσματα διεξήχθη έρευνα σχετικά με το ποια είναι η αντίληψη των υπεύθυνων ξενοδοχειακών μονάδων σχετικά με τη βοήθεια που τους προσφέρει ένα σύστημα διαχείρισης απόδοσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας μας έδειξαν ότι ακόμη και αν υπάρχει η δυνατότητα μια ξενοδοχειακή μονάδα να επιτύχει καλά αποτελέσματα χωρίς να εφαρμόζει κάποιες αρχές από τη διαχείριση απόδοσης, οι υπεύθυνοι εκτιμούν ότι τα αποτελέσματα θα ήταν βελτιωμένα αν υπήρχε εφαρμογή του Υ.Μ.