Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Anogeianaki, Antonia"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση των στρατηγικών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ) της Χαλκιαδάκης Α.Ε. στη διαμόρφωση του branding της εταιρείας και της πιστότητας των πελατών της: Πώς οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά και εμπιστοσύνη.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2025-04-05) Ανωγειανάκη, Αντωνία; Anogeianaki, Antonia; Βασσάκης, Κωνσταντίνος; Vassakis, KonstantinosΗ συγκεκριμένη ερευνητική εργασία η οποία αφορά την επίδραση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στα τοπικά σούπερ μάρκετ έχει πολλαπλή χρησιμότητα και σημασία. Δεδομένου της αυξημένης σημασίας των δράσεων της ΕΚΕ στις στρατηγικές που χαράζουν οι επιχειρήσεις, η συγκεκριμένη ανάλυση στοχεύει στην ποσοτικοποίηση της επίδρασης κοινωνικά υπευθύνων πρακτικών σε σχέση με την αφοσίωση που δείχνουν οι καταναλωτές στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, παράγοντες που καθορίζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά και την επίδραση στην φήμη της εταιρείας. Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό βιβλιογραφικών αναφορών και ερευνητικών δεδομένων η παρούσα μελέτη επιδιώκει να αναδείξει τα οφέλη τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικά και περιβαλλοντικά αφενός για την κοινωνία αφετέρου για τις ίδιες τις επιχειρήσεις που εφαρμόζουν πράσινες πρακτικές και δράσεις κοινωνικής ευαισθητοποίησης. Τα ευρήματα της έρευνας αποκαλύπτουν μια σημαντική θετική συσχέτιση μεταξύ των δράσεων ΕΚΕ , ιδίως αυτών που επικεντρώνονται στην στήριξη των τοπικών προϊόντων και των περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών και της ισχυροποίησης της φήμης της εταιρείας καθώς και της αυξημένης πιστότητας των καταναλωτών. Επιπλέον, η εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε., η οποία εφαρμόζει ένα επιτυχημένο στρατηγικό σχέδιο δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ), αναδεικνύεται από την έρευνα ως ιδιαίτερα θετικά αξιολογούμενη από τους καταναλωτές. Αυτή η θετική εικόνα ενισχύει την ταυτότητα (branding) της εταιρείας και συμβάλλει στην αυξημένη πιστότητα των καταναλωτών, οι οποίοι την προτιμούν ως πρώτη τους επιλογή για τα ψώνια τους. Συνολικά, η έρευνα αυτή μπορεί να προσφέρει στοιχεία για τη βελτίωση της εταιρικής συμπεριφοράς, την αύξηση της κοινωνικής αποτελεσματικότητας και τη δημιουργία βιώσιμων σχέσεων μεταξύ επιχειρήσεων και κοινωνίας.