Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Chatzitzanou, Marina"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Απόψεις των ειδικών για την οργάνωση, δομή και λειτουργία των προγράμματων εκπαίδευσης ανάδοχων και θετων γονέων.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΔΠΜΣ Διεπιστημονική Διαχείριση των Χρόνιων Νοσημάτων, της Αναπηρίας και της Γήρανσης, 2024-01-23) Χατζητζάνου, Μαρίνα; Chatzitzanou, Marina; Παπαδακάκη, Μαρία; Papadakaki, Maria
    Οι ανάδοχοι - θετοί γονείς αντιμετωπίζουν σημαντικές προκλήσεις αναφορικά με τηνφροντίδα των παιδιών λόγω σοβαρών συμπεριφορικών δυσκολιών. Οι γονείς συχνάλόγω έλλειψης εκπαίδευσης και υποστήριξης που απαιτείται για τη διαχείριση αυτώντων συμπεριφορών, βιώνουν έντονο άγχος με αποτέλεσμα η τοποθέτησητουανηλίκου στην οικογένεια να εξελίσσεται δυσχερώς. Το σύστημα παιδικήςπροστασίας συχνά δεν διαθέτει τους οικονομικούς πόρους να εφαρμόσει παρεμβάσειςβασισμένες σε πρωτόκολλα που να προλαμβάνουν ή να αντιμετωπίζουναποτελεσματικά τις δυσκολίες συμπεριφοράς του παιδιού. Στην Ελλάδα oι υποψήφιοι ανάδοχοι και θετοί γονείς καλούνται να παρακολουθήσουν ένα εκπαιδευτικόπρόγραμμα συνολικά 30 ωρών. Τα θεματικά πεδία που καλύπτονται αφορούν: α) τονχάρτη δικαιωμάτων των παιδιών, β) προσωπικά κίνητρα και προσδοκίες, γ) ιδιαίτερεςανάγκες παιδιών προς υιοθεσία, δ) στάδια σωματικής και ψυχικής ανάπτυξης τωνπαιδιών, ε) το δικαίωμα του θετού παιδιού στην ενημέρωση για την προέλευσητου, στ) την φροντίδα παιδιών με αυξημένες ανάγκες. Στην παρούσα έρευνα θαγίνει διερευνηση καλών πρακτικων άλλων χωρών σχετικά με τα υφισταμενα προγράμματαεκπαίδευσης και θα αποτυπωθουν τα χαρακτηριστικά τους ως προς την οργάνωση, δομή και λειτουργία τους. Στόχος είναι, μέσα από διαδικασία ομοφωνίας ειδικών, ναδιαμορφωθούν συστάσεις για την οργάνωση, τη δομή, το περιεχόμενο, τημεθοδολογία υλοποιησης και αξιολόγησης καθώς και για τις βασικές αρχές και συνιστώσες των προγραμμάτων που απευθύνονται σε θετους και ανάδοχους γονείς. Για τη διεξαγωγή της έρευνας θα πραγματοποιηθεί ποσοτική μέθοδος και το δείγμαθα επιλεχθεί μέσα από σκόπιμη διαδικασία δειγματοληψίας. Με την συγκεκριμένηέρευνα προσδωκάται να προκύψει με διαδικασίες συνσχεδιασμόύ ένα πρόγραμμαεκπαίδευσης που θα καλύπτει τις ανάγκες όλων των εμπλεκομένων μερών, προσαρμοσμένο πολιτισμικά, κοινώς αποδεκτό με τις προδιαγραφές που απαιτούνται με επιστημονικά τεκμηριωμένων οδηγιών με στόχο να υπάρξει μεταφορά και διάχυσηπληροφορίας στα κέντρα χάραξης πολιτικής.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Διερεύνηση των αναγκών των ατόμων με αναπηρία στην πόλη του Ηρακλείου.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2009-05-11T11:06:07Z) Δουδούμη, Βασιλική; Χατζητζάνου, Μαρίνα; Doudoumi, Vasiliki; Chatzitzanou, Marina
    Στην παρούσα μελέτη θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια εννοιολογική προσέγγιση του όρου «αναπηρία» -επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον μας στην σωματική – αισθητηριακή αναπηρία. Θα επιχειρήσουμε να καταδείξουμε τις ανάγκες, τα προβλήματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, τις αντιλήψεις και τις προκαταλήψεις που διατηρεί το κοινωνικό σύνολο απέναντί της. Θα αναφερθούμε στην εκτίμηση και την αιτιολογία της, θα παρουσιάσουμε την κοινωνική πολιτική έναντι των αναπήρων ατόμων, τις υπηρεσίες-οργανώσεις και τα προγράμματα που υλοποιούν και τέλος θα προσπαθήσουμε να προτείνουμε σκέψεις-ιδέες-προτάσεις για την καλύτερη ένταξη των αναπήρων ατόμων στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace