Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Chrysovalantis, Alevizos"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Μεγάλα γλωσσικά μοντέλα: εφαρμογές στη διδασκαλία της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2025-05-26) Χρυσοβαλάντης, Αλεβίζος; Chrysovalantis, Alevizos; Βασιλειάδης, Γεώργιος; Vasileiadis, Georgios
    Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει αναδειχθεί σε κρίσιμο πεδίο, με τις εφαρμογές των Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (LLMs) να φέρνουν σημαντικές αλλαγές σε διάφορους κλάδους. Στοντομέα της εκπαίδευσης, τα LLMs προσφέρουν νέες προοπτικές στη διδασκαλία της Πληροφορικής. Οι δυνατότητες προσωποποιημένης μάθησης, η άμεση ανατροφοδότηση και η υποστήριξη στην επίλυση προγραμματιστικών προβλημάτων ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας. Επιπλέον, η χρήση πρακτικών παραδειγμάτων και η ενθάρρυνση της συνεργατικής μάθησης διευκολύνουν την κατανόηση σύνθετων εννοιών, ενσωματώνοντας τις τεχνολογίες αυτές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό πλαίσιο των LLMs, εξετάζει τις εφαρμογές τους στη διδασκαλία και προτείνει τρόπους ενσωμάτωσής τους στην εκπαιδευτική πρακτική. Η εργασία αναδεικνύει τις προκλήσεις και τις δυνατότητες χρήσης τους στη σχολική τάξη, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται παραδείγματα εφαρμογής τους στη διδασκαλία της ΓΛΩΣΣΑΣ, της ψευδογλώσσας που διδάσκεται στα ελληνικά λύκεια. Τα συμπεράσματα της μελέτης υπογραμμίζουν τη δυναμική των LLMs ως εκπαιδευτικών εργαλείων, με προοπτικές περαιτέρω αξιοποίησης και έρευνας στον χώρο της εκπαίδευσης.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace