Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Fragkiadaki, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 3 of 3
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαφημιστικά σποτ.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2011-05-13T14:44:04Z) Φραγκιαδάκη, Μαρία; Fragkiadaki, MariaΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας ήταν η δημιουργία οπτικοακουστικών μέσων (μικρών διαφημιστικών σποτ), με χρήση τεχνολογιών επεξεργασίας εικόνας/ήχου και σύνθεση κομματιών video και audio.Τα προγράμματα που χρησιμοποιήθηκαν για την εκπόνηση της ήταν το Adobe Photoshop CS2 της Adobe Systems, που χρησιμοποιείται για την για την επεξεργασία και δημιουργία εικόνων. Το Sound Forge 8.0 της Sonic Foundry, το οποίο είναι το εργαλείο για την ψηφιοποίηση και την επεξεργασία μουσικών αρχείων. Το Adobe Premiere Pro CS3 της Adobe Systems, για την σύνθεση βίντεο μέσω αρχείων βίντεο, εικόνας, ήχου και άλλων γραφικών. Στόχος ήταν η δημιουργία τριών διαφημιστικών σποτ, με σκοπό την εμβάθυνση μου στα τρία παραπάνω προγράμματα και κυρίως στο Adobe Premiere. Το πρώτο σποτ έχει τον τίτλο «ΑΦΟΙ ΓΕΡΟΥΚΑΚΗ», όπου διαφημίζεται το συνεργείο/ηλεκτρολογείο «Αφοί Γερουκάκη». Το δεύτερο σποτ έχει τον τίτλο «SONY VAIO», όπου διαφημίζω τον γνωστό φορητό υπολογιστή sony vaio. Στο τελευταίο σποτ, γίνεται μια διαφήμιση ενός παιδικού εκπαιδευτικού βιβλίου, και έχει τον τίτλο «BABYPEDIA». Σε όλα τα παραπάνω διαφημιστικά σποτ, έχουν εφαρμοστεί διάφορα εφέ και φίλτρα και γενικότερα έχουν υποστεί αρκετή επεξεργασία, ώστε να φτάσουν (όσο γινόταν εφικτό, λόγο μη επαγγελματικού εξοπλισμού στην εγγραφή του ήχου και του βίντεο)στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η συνολική τους διάρκεια είναι 1 λεπτό και 28 δευτερόλεπτα και η παρουσίαση τους γίνεται μέσω μίας νέας οπτικοακουστικής παράγωγης. Το γραπτό μέρος της πτυχιακής που ακολουθεί χωρίζεται σε 5 κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο είναι η εισαγωγή όπου παρουσιάζεται το θέμα της παρούσας πτυχιακής και γίνεται μια αναφορά στους στόχους,, το κίνητρο και στην δομή της. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται ο όρος των οπτικοακουστικών μέσων και της διαφήμισης όπως επίσης και τα χαρακτηριστικά της εικόνας ,του ήχου και του βίντεο. Στην τρίτο κεφάλαιο, γίνεται μια περιγραφή των τριών εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν, ώστε να καταλάβουμε την χρήση τους, τις βασικές τους έννοιες και γενικότερα να γνωρίσουμε το περιβάλλον εργασίας(του κάθε προγράμματος). Στο τέταρτο κεφάλαιο ασχολείται με το πρακτικό μέρος της πτυχιακής εργασίας, δηλαδή με την παραγωγή των διαφημιστικών spots. Το τελευταίο εκθέτει τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της παρούσας πτυχιακής.Τεκμήριο Η επίδραση της πανδημίας SARS CoV-2 σε ένα περιφερειακό κέντρο αιμοδοσίας.(ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείας, 2021-10-13) Φραγκιαδάκη, Μαρία; Fragkiadaki, MariaΕισαγωγή: Η διατήρηση επαρκούς και ασφαλούς παροχής αίματος αποτελεί πρωταρχικό στόχο των Κέντρων αίματος και των Νοσοκομειακών Υπηρεσιών Αιμοδοσίας. Η μετάδοση του ιού SARSCoV-2 (COVID-19) και ο πανδημικός της χαρακτήρας, είχε και έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία μεγάλων διαταραχών σε όλα τα επίπεδα υγειονομικής περίθαλψης και σαφώς αρνητική επίδραση στη συλλογή αίματος. Καθώς τα Κέντρα και οι Υπηρεσίες Αιμοδοσίας οφείλουν να διατηρήσουν την ισορροπία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης αίματος, κρίνεται συνεχώς επιτακτική η ανάγκη να λαμβάνουν δράσεις στην περίοδο του αποκλεισμού (lockdown) της πανδημίας και φυσικά να αξιολογείται η συχνότητα συμμετοχής των εθελοντών αιμοδοτών. Σκοπός: Η έρευνα της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας είχε ως σκοπό τη διερεύνηση της συχνότητας της συμμετοχής των εθελοντών αιμοδοτών κατά την περίοδο του αποκλεισμού (lockdown). Στους στόχους της συμπεριλήφθη η διερεύνηση της συχνότητας συμμετοχής σε εθελοντικές αιμοδοσίες, των χαρακτηριστικά εθελοντών αιμοδοτών τη συγκεκριμένη περίοδο αλλά και η επαγωγική αξιολόγηση της πιθανής επίδρασης των ενημερωτικών επαφών σε αιμοδοτικούς συλλόγους. Υλικό & μέθοδοι: Εκπονήθηκε αναδρομική έρευνα παρατήρησης την Άνοιξη του 2021, στο Τμήμα Αιμοδοσίας και τις Εξωτερικές Μονάδες του Βενιζελείου-Παννάνειου Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου Κρήτης. Περιλάμβανε δεδομένα αρχείου από χρονικά διαστήματα συγκρινόμενα πριν και κατά τη διάρκεια των χρόνων απαγορεύσεων μετακινήσεων (lockdown) λόγω πανδημίας. Το δείγμα επιλογής αφορούσε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα που ορίστηκαν ο Απρίλιος & Νοέμβριος του 2019 και αντίστοιχα ο Απρίλιος & Νοέμβριος του 2020. Το τελικό δείγμα περιλάμβανε 3704 εθελοντές αιμοδότες, η συλλογή των δεδομένων τους έγινε μέσω ηλεκτρονικής αναζήτησης του αρχειακού φακέλου του Τμήματος Αιμοδοσίας και αφορούσαν τα βασικά δημογραφικά τους στοιχεία και ορισμένα κλινικά ή επιδημιολογικά χαρακτηριστικά όπως η ομάδα αίματος, το Κέντρο Αιμοδοσίας που προσήλθαν ή η διαθεσιμότητα μονάδων αίματος τους σχετικούς μήνες. Έγιναν εκτιμήσεις κατανομών περιγραφικών χαρακτηριστικών των αιμοδοτών και αιμοδοτριών, με συνεκτίμηση των 95% διαστημάτων εμπιστοσύνης (95%ΔΕ), ενώ στις συσχετίσεις κατηγορικών παραμέτρων χρησιμοποιήθηκε ο έλεγχος χ2 με έμφαση στη γραμμική μεταβολή στις συγκρίσεις μεταξύ των τεσσάρων μηνών της έρευνας ή μεταξύ των ετήσιων μεταβολών. Αποτελέσματα: Το 79,0% των 3704 αιμοδοτών ήταν άνδρες, η μέση ηλικία όλων τα 41,0 χρόνια (±10,8) ενώ σημαντικά περισσότεροι από τους μισούς αιμοδότες ήταν από αστικές περιοχές. Από άποψη συχνότητας σημαντικά περισσότεροι είχαν ομάδα αίματος Α+ (39,0%) και Ο+ (36,1%) σε σχέση με τις υπόλοιπες (p<0,05). Στους τέσσερις μήνες της έρευνας, πριν δηλαδή και κατά τη περίοδο του lockdown λόγω Covid-19, η μικρότερη συχνότητα αιμοδοτών βρέθηκε τον Απρίλιο του 2019 (ν=850, 22,9%) και η υψηλότερη τον Νοέμβριο του ίδιου έτους (ν=1052, 28,4%). Μικρή μη σημαντική μείωση ή -5,3% διαπιστώθηκε μεταξύ των ετών 2019 και 2020 (p>0,05). Στους μήνες όμως και συγκριτικά με τον Απρίλιο του 2019, διαπιστώθηκε αύξηση των αιμοδοτών/τριών με μεγαλύτερη τον Νοέμβριο του 2019 (+23,8%) και μικρότερη τον Νοέμβριο του 2020 (+1,8%) όπου ήταν και η 2ηεποχή περιορισμού (lockdown). Μεταξύ των δυο ακραίων μηνών, από τον Απρίλιο του 2019 στον Νοέμβριο του 2020, εντοπίζεται σημαντική μείωση της αιμοδοσίας στους άνδρες (από 83,2% σε 76,6%) και σημαντική αύξηση στις γυναίκες (από 16,8% σε 23,4%) (p<0,05). Επιπλέον, ως προς τον τόπο διαμονής τους, μεταξύ των δυο ακραίων μηνών της έρευνας η κατανομή των αιμοδοτών/τριων μειώνεται σημαντικά στις αστικές περιοχές και αυξάνεται αντίστοιχα στις αγροτικές (p<0,05). Στους πολλαπλούς λόγους, αιτίες ή τρόπους για τους οποίους προσήλθαν να δώσουν αίμα, διαπιστώθηκαν σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ Απριλίου 2019 και Νοεμβρίου 2020 καθώς: αυξάνεται η συχνότητα αιμοδοσίας ως Εθελοντές& εκείνων που δίνουν αίμα σε Εξωτερική δομή ενώ μειώνεται εκείνων που δίνουν μέσω Συλλόγου, για ασθενή ή γενικά για Αιμοδοσία(p<0,001). Συμπεράσματα: Τα μέτρα περιορισμού μετακινήσεων & συγχρωτισμού υπό το φόβο της υπερμετάδοσης του ιού στην περίοδο του αποκλεισμού, δεν μετέβαλαν τη αιμοδοσία μέσω του εθελοντισμού καθώς παρέμεινε στα ίδια περίπου επίπεδα με την πριν lockdown εποχή. Απαιτείται ωστόσο διαρκής επιστράτευση όλων των παραγόντων στη χάραξη στρατηγικής ώστε η συλλογή και τα αποθέματα αίματος να καλύπτουν τις ανάγκες του Νοσοκομείου.Τεκμήριο Πράσινη επιχειρηματικότητα και βιώσιμη ανάπτυξη στην Ελλάδα(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), 2016-06-22) Πασσαδάκης, Ελευθέριος; Passadakis, Eleftherios; Φραγκιαδάκη, Μαρία; Fragkiadaki, MariaΗ συγκεκριμένη εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να παρουσιαστεί και να αναλυθεί η έννοια της πράσινης επιχειρηματικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης στην χώρα μας. Βασικός στόχος ήταν να διερευνηθεί η στάση των ελληνικών επιχειρήσεων απέναντι στην Πράσινη Επιχειρηματικότητα. Για την υλοποίηση των παραπάνω στόχων, έγινε αρχικά βιβλιογραφική επισκόπηση των εννοιών της βιώσιμης ανάπτυξης και της πράσινης επιχειρηματικότητας καθώς και της ιστορικής εξέλιξης τους. Για την επίτευξη αποτελεσμάτων από την συγκεκριμένη έρευνα, επιλέχθηκε ένα τυχαίο δείγμα 50 επιχειρήσεων , ανεξάρτητα από το μέγεθος τους . Το ερευνητικό εργαλείο το οποίο χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο. Στο τέλος, εξήχθηκαν τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας.