Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Galatas, Andreas-Dimitrios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Σύγκριση παραμέτρων κίνησης σε αστική και υπεραστική διαδρομή με τη χρήση νέων τεχνολογιών και MATLAB.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, 2025-02-03) Γαλατάς, Ανδρέας-Δημήτριος; Galatas, Andreas-Dimitrios; Τζιράκης, Ευάγγελος; Tzirakis, EvangelosΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των πραγματικών συνθηκών κίνησης των οχημάτων στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης και των διαφορών των οδηγικών χαρακτηριστικών μεταξύ αστικής και υπεραστικής μετακίνησης. Οι καταγραφές των οδηγικών χαρακτηριστικών πραγματοποιήθηκαν χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους, αξιοποιώντας τα δεδομένα ηλεκτρονικής διαχείρισης των επιβατικών οχημάτων. Στην συνέχεια μέσω της χρήσης του λογισμικού MATLAB αναπτύχθηκε λογισμικό για την επεξεργασία των πρωτογενών δεδομένων και την διεξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων για τις συνθήκες κίνησης στις συγκεκριμένες διαδρομές με την προοπτική η συγκεκριμένη εφαρμογή να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μεταγενέστερες μετρήσεις. Στο θεωρητικό μέρος της πτυχιακής αναλύεται τι είναι ρύποι, ποιες οι μορφές τους και πως οι εκπομπές ρύπων των οχημάτων συμβάλουν στην επιβάρυνση του αστικού περιβάλλοντος. Έπειτα γίνεται ιστορική ανασκόπηση των ευρωπαϊκών προδιαγραφών EURO για τον περιορισμό εκπομπών ρύπων επιβατικών οχημάτων και αναφορά στις τρέχουσες προδιαγραφές σε ισχύ. Επίσης αναλύεται τι είναι κύκλος οδήγησης, παρουσιάζονται θεσμοθετημένοι κύκλοι οδήγησης ανά τον κόσμο και γίνεται αναφορά σε ερευνητικούς Κύκλους Οδήγησης που έχουν εκπονηθεί από ερευνητές παγκοσμίως. Παρουσιάζονται επίσης οι τρόποι και τα μέσα για την επεξεργασία των πρωτογενών δεδομένων καταγραφής και τέλος η διαδικασία εκτέλεσης κύκλων οδήγησης σε διάταξη δυναμομετρικής εξέδρας. Στο πειραματικό μέρος της πτυχιακής αναλύεται η διαδικασία και τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για την καταγραφή και επεξεργασία των πρωτογενών δεδομένων με την χρήση σύγχρονης τεχνολογίας και παρουσιάζεται η δομή του κώδικα MATLAB που δημιουργήθηκε για την επεξεργασία των καταγραφέντων δεδομένων. Στην συνέχεια ελέγχεται η ακρίβεια του κώδικα, συγκρίνοντας τα αποτελέσματα που εξάγει εκτελώντας πρωτογενή δεδομένα παλαιότερης πτυχιακής. Τέλος δημιουργείται αντιπροσωπευτικό προφίλ ταχύτητας για την κίνηση στην πόλη του Ηρακλείου στα πρότυπα του WLTP, γίνεται παρουσίαση και ανάλυση των εξαχθέντων αποτελεσμάτων και εξαγωγή συμπερασμάτων.