Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kafourou, Louiza"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σχεσιακό μάρκετινγκ: μελέτες περίπτωσης ξενοδοχειακών μονάδων στη Σαντορίνη.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2024-07-25) Καφούρου, Λουίζα; Kafourou, Louiza; Παπαδάκη, Ειρήνη; Papadaki, EiriniΗ παρούσα έρευνα μελέτησε την επίδραση που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το σχεσιακό μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις και συγκεκριμένα στα ξενοδοχεία. Ως μελέτη περίπτωσης χρησιμοποιήθηκαν τρία ξενοδοχεία στο νησί της Σαντορίνης. Για την διεξαγωγή της έρευνας έγινε συνδυασμός ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας. Για την ποιοτική έρευνα έγιναν τρεις δομημένες προσωπικές συνεντεύξεις με τους ιδιοκτήτες τριών τουριστικών καταλυμάτων στην Σαντορίνη και για την ποσοτική έρευνα ανέβηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των ίδιων καταλυμάτων που αποτελούταν από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ερωτήσεις με κλίμακα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων συμφωνούν πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικά στην δημιουργία σχέσεων με τον πελάτη ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνουν την ταυτότητα της επιχείρησης και βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων. Η ποσοτική έρευνα απέδειξε πως τα άτομα που ακολουθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των ξενοδοχείων ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις πληροφορίες που μπορούν να αντλήσουν μέσα από αυτά και πως τα προτιμούν ως μέσο ενημέρωσης.