Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kantalis, Zacharias"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Διαχείριση κρίσεων στα κοινωνικά δίκτυα.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-10-17) Ζιάκα, Μαρία; Ziaka, Maria; Κανταλής, Ζαχαρίας; Kantalis, Zacharias; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΤα κοινωνικά μέσα έχουν εξελιχθεί σε έναν κύριο τρόπο επικοινωνίας και διαχείρισης κρίσεων. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το τέλος του 2017 έως τις αρχές του 2018 επανεξέτασε αυτήν την πραγματικότητα και ανέδειξε τη σημασία της χρήσης των κοινωνικών μέσων στη διαχείριση κρίσεων. Οι ερευνητές συνέκριναν τις γνώσεις που εξερευνήθηκαν σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τη διαχείριση κρίσεων και ανέδειξαν τη μεταμόρφωση του τοπίου επικοινωνίας κρίσεων λόγω της πιο διαδραστικής φύσης των μέσων αυτών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι κρίσεις μπορούν να προκληθούν ή να διαδοθούν μέσω των κοινωνικών μέσων. Ωστόσο, τα ίδια τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση μιας κρίσης. Αυτό σημαίνει ότι οι επαγγελματίες πρέπει να κατανοούν πώς λειτουργούν τα κοινωνικά μέσα και πώς να τα χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά για την επικοινωνία με τους ενδιαφερόμενους φορείς κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Πέραν αυτού, η μελέτη παρουσιάζει επιπρόσθετα ευρήματα, καθώς και περιορισμούς και σημαντικές προτάσεις για ερευνητές και επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν τη σημασία των κοινωνικών μέσων στην επικοινωνία και διαχείριση κρίσεων.