Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Konsolaki, Kalliopi"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση της προώθησης των live betting και live casino μέσω των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των χρηστών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-04-08) Μαθιουδάκης, Γεώργιος; Mathioudakis, Georgios; Κονσολάκη, Καλλιόπη; Konsolaki, KalliopiΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την επίδραση της προώθησης του Live Betting και του Live Casino μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη διαμόρφωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Οι στοιχηματικές εταιρείες εφαρμόζουν στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ, αξιοποιώντας διαφημίσεις, προωθητικές ενέργειες με σκοπό τη μεγιστοποίηση της αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές. Η έρευνα, μέσω ερωτηματολογίου, διερευνά την επιρροή αυτών των πρακτικών στις αγοραστικές επιλογές και τη στάση των χρηστών έναντι του διαδικτυακού στοιχηματισμού. Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη ενίσχυσης των ρυθμιστικών πλαισίων και της καταναλωτικής ενημέρωσης, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι οικονομικές, ψυχολογικές και κοινωνικές προεκτάσεις του φαινομένου.Τεκμήριο Η επιρροή των social media στην αναγνωρισιμότητα νέων επωνυμιών ένδυσης και την πρόθεση αγοράς casual γυναικείων ενδυμάτων: η περίπτωση των πλατφορμών instagram και tiktok για την ελληνική αγορά.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2024-04-22) Καλαφάτη – Ματθαίου, Αικατερίνη; Kalafati – Matthaiou, Aikaterini; Κονσολάκη, Καλλιόπη; Konsolaki, KalliopiΗ αναβάθμιση των social media από ένα απλό μέσο ψυχαγωγίας σε εργαλείο μάρκετινγκ είναι μια εξέλιξη που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ευρέως οικεία και στον χώρο των επιχειρήσεων. Παράλληλα, η αξιοποίηση ατόμων οι οποίοι είναι κυρίως διάσημοι βοηθάει αποτελεσματικά στο να μεταφέρουν πληροφορίες (χρηστικότητα, ιδιαιτερότητα) σχετικά με τα προϊόντα. Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία ερευνάτε η επιρροή των social media στην αναγνωρισιμότητα νέων επωνυμιών ένδυσης και την πρόθεση αγοράς casual γυναικείων ενδυμάτων στις πλατφόρμες Instagram και Tiktok για την ελληνική αγορά. Χρησιμοποιήθηκαν τρία (3) ερευνητικά ερωτήματα : 1) Πως επηρεάζει η χρήση των social media την αναγνωρισιμότητα μιας επωνυμίας ένδυσης στην ελληνική αγορά, 2) Ποια είναι η σημασία των Influencers και πως επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς, 3) Ποιους παράγοντες πρέπει να λάβουν υπόψιν τους οι επιχειρήσεις για την καλύτερη δυνατή αναγνώριση και πώληση μέσω των κοινωνικών δικτύων. Μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης εντοπίστηκε πως το μίγμα και η στρατηγική μάρκετινγκ μέσω το social media συμβάλλουν στην αναγνωρισιμότητα των προϊόντων ένδυσης. Από τους όρους Influence και Influencer καταλαβαίνουμε πως επηρεάζουν άμεσα μέσω social media τις καταναλώτριες στις αγορές τους. Μέσω των μοντέλων Consumer buying decision αλλά και του μοντέλου Factors Influencing Consumer Behavior κατανοούμε τους παράγοντες και τα κριτήρια τα οποία αγοράζουν οι Ελληνίδες καταναλώτριες. Για την έρευνα που πραγματοποιήθηκε δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που απαντήθηκε από γυναίκες στην πλατφόρμα του Facebook. Τα αποτελέσματά του επιβεβαίωσαν τις ήδη υπάρχουσες μελέτες που αναπτύχθηκαν στην βιβλιογραφική επισκόπηση ενώ ταυτόχρονα ταξινομούνται με φθίνουσα σειρά οι παράγοντες που καθορίζουν την αγορά.