Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Kyriakakis, Konstantinos"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Επιβατικά οχήματα στην Ελλάδα. Στόλος κυκλοφορόντων και αποδοχή του κοινού στις επικείμενες αλλαγές, λόγω εκπομπών ρύπων(ΕΛΜΕΠΑ, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών, 2025-10-31) Κυριακάκης, Κωνσταντίνος; Kyriakakis, Konstantinos; Τζιράκης, Ευάγγελος; Tzirakis, EvangelosΗ παρούσα μελέτη εξετάζει τις στάσεις και συμπεριφορές σχετικά με την υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων (ΗΟ) στην ελληνική κοινωνία, εστιάζοντας σε διάφορα δημογραφικά, κοινωνικοοικονομικά και ψυχολογικά χαρακτηριστικά των καταναλωτών. Μέσω ανάλυσης δεδομένων από ένα ευρύ δείγμα, επιδιώκει να κατανοήσει τις προτεραιότητες, τις ανησυχίες και τα κίνητρα που καθορίζουν την πρόθεση αγοράς και αποδοχής των ΗΟ, προκειμένου να διαμορφώσει στρατηγικές και πολιτικές προκειμένου να προωθήσει την ηλεκτροκίνηση στη χώρα. Η έρευνα διαπιστώνει ότι οι στάσεις απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με το εισοδηματικό επίπεδο, την ηλικία και άλλους παράγοντες. Οι υψηλότερες εισοδηματικές κατηγορίες (18,8% του δείγματος) δείχνουν έμφαση στις επιδόσεις, την καινοτομία, την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, και προτιμούν την πρώιμη υιοθέτηση, ενώ ενδιαφέρονται και για οικονομικά κίνητρα, όπως επιδοτήσεις και φορολογικά οφέλη. Αντιθέτως, οι χαμηλότερες εισοδηματικές ομάδες (έως 1.500€) αντιμετωπίζουν το υψηλό κόστος αγοράς ως το κυριότερο εμπόδιο, επηρεάζοντας την άμεση πρόθεσή τους για αγορά. Οι μεγαλύτερες ηλικίες (55+ ετών) εμφανίζουν πιο συντηρητικές στάσεις, έχουν περιορισμένη τεχνολογική εξοικείωση και είναι πιο διστακτικοί στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Αντίθετα, οι νεότεροι συμμετέχοντες δείχνουν μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθησία και μεγαλύτερη προθυμία για τεχνολογική αποδοχή, ενώ η ανάπτυξη υποδομών φόρτισης και η βελτίωση της αυτονομίας των οχημάτων αποτελούν κρίσιμους παράγοντες για την ευρεία αποδοχή της ηλεκτροκίνησης. Συνολικά, η κατανόηση των διαφοροποιήσεων αυτών είναι ουσιαστικής σημασίας για τη διαμόρφωση στοχευμένων πολιτικών που θα ενισχύσουν την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα.Τεκμήριο Μεταφορικό αμαξίδιο.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε., 2011-02-15T11:21:43Z) Αντουράκης, Μάρκος; Κυριακάκης, Κωνσταντίνος; Χρυσός, Ευστράτιος; Antourakis, Markos; Kyriakakis, Konstantinos; Chrysos, EfstratiosΣτον τόπο που ζούμε, η κύρια ασχολία των ανθρώπων είναι η κτηνοτροφία και η γεωργία. Υπάρχουν όμως δύσβατες περιοχές τις οποίες οι κάτοικοι πρέπει να προσεγγίσουν για να τις καλλιεργήσουν και να μεταφέρουν προϊόντα από αυτές .Πιο παλιά η πρόσβαση σε αυτές τις περιοχές και η μεταφορά των προϊόντων γινόταν από τον ίδιο τον άνθρωπο ή με την βοήθεια των ζώων. Σήμερα και με την εξέλιξη της τεχνολογίας αυτό έχει αλλάξει ,η πρόσβαση και η μεταφορά των προϊόντων από τις καλλιεργημένες εκτάσεις γίνεται με αγροτικά οχήματα ή με τρακτέρ. Όμως λόγω του μεγάλου όγκου που έχουν τα συγκεκριμένα οχήματα δεν μπορούν να προσεγγίσουν και να κινηθούν εύκολα σε χωράφια με πυκνή καλλιέργεια. Η λύση σε αυτό ήταν η κατασκευή μεταφορικών αμαξιδίων. Τα αμαξιδία αυτά έχουν μικρό όγκο και αυτό τα κάνει πολύ ευέλικτα σε στενά μέρη και πυκνές καλλιέργειες , επίσης έχουν εύκολη χρήση και μεγάλη αξιοπιστία. Μετά από έρευνα αγοράς είδαμε αρκετά τέτοια αμαξίδια και αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε και εμείς ένα τέτοιο όχημα το όποιο θα μας χρησιμεύσει και στις αγροτικές μας δουλείες.