Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Lesi, Paoulina"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το influencer marketing στη βιομηχανία της μόδας: Πως διαμορφώνεται η αντίληψη του καταναλωτή για τα brands.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-03-24) Λέσι, Παουλίνα; Lesi, Paoulina; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και η κυριαρχία των Social media έχουν ανατρέψει τον τρόπο με τον οποίο τα brands επικοινωνούν με το κοινό τους. Το Influencer Marketing έχει αναπτυχθεί σε έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από την συνεργασία με τους Influencers άτομα που έχουν μεγάλη επιρροή, τα brands μπορούν να αναδείξουν την εικόνα τους και να επηρεάσουν την αντίληψη των καταναλωτών. Η βιομηχανία της μόδας ένας από τους πιο ισχυρούς και αναπτυγμένους κλάδους αξιοποιεί πλήρως το Influencer Marketing για να προσελκύσει το κοινό και να διαμορφώσει τις αγοραστικές αποφάσεις. Οι Influencers είτε αφορά Celebrities είτε για άτομα με λιγότερο κοινό χρησιμοποιούν την αυθεντικότητα τους και την προσωπική σχέση με το κοινό τους για να επηρεάσουν τις αποφάσεις τους. Μέσα από πλατφόρμες όπως το Instagram, Tik Tok και Facebook παράγουν περιεχόμενο που βοηθά στη διαμόρφωση της καταναλωτικής αποφάσεις των καταναλωτών για τα brands. Η συγκεκριμένη εργασία εξετάζει πως το Influencer Marketing επηρεάζει τη διαμόρφωση της καταναλωτικής αντίληψης στην βιομηχανία της μόδας, αναλύοντας τους παράγοντες που ενισχύουν την αυθεντικότητα και την επιρροή των Influencers. Επίσης αξιολογεί την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής προώθησης του Influencer Marketing με την παραδοσιακή διαφήμιση. Τέλος ερευνάει τις μελλοντικές τάσεις και τις στατιστικές που αφορούν το Influencer Marketing τονίζοντας τη σημασία του στη σύγχρονη στρατηγική Marketing των fashion brands. Για την εξέταση αυτών των θεμάτων χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία ποσοτικής έρευνας με τη συλλογή δεδομένων μέσω ερωτηματολογίου.