Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Mavroeidi, Ourania"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Chatbots και υποστήριξη πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός, 2024-06-07) Μαυροειδή, Ουρανία; Mavroeidi, Ourania; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα ερευνητική μελέτη εξετάζει βασικές πτυχές των αλληλεπιδράσεων των χρηστών με chatbot σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικού εμπορίου που αφορούν την εξατομίκευση, την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την επίδραση των προηγούμενων εμπειριών στις εμπειρίες των χρηστών chatbot, οι οποίες τελικά επηρεάζουν το αν θα χρησιμοποιήσουν chatbots στο μέλλον. Χρησιμοποιώντας μια ποσοτική μεθοδολογία, αναλύθηκαν δεδομένα από 122 χρήστες ηλεκτρονικού εμπορίου για να διερευνηθεί πώς αυτοί οι παράγοντες συμβάλλουν στην ικανοποίηση και την αφοσίωση των χρηστών απέναντι στα chatbots. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν μια διαφοροποιημένη προοπτική όπου οι νεότεροι χρήστες παρουσιάζουν μεγαλύτερη ικανοποίηση από τις αλληλεπιδράσεις με chatbot σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες ηλικίες. Η θετική προηγούμενη εμπειρία ενισχύει επίσης σημαντικά την προθυμία χρήσης του chatbot. Το επίπεδο εξατομίκευσης και η εμπιστοσύνη των χρηστών στα chatbots είχαν σημαντική, ισχυρή θετική σχέση με την προθυμία των χρηστών να χρησιμοποιήσουν το chatbot για να ολοκληρώσουν μια μελλοντική συναλλαγή. Αυτές οι γνώσεις σηματοδοτούν την ανάγκη για προσωπικές εμπειρίες chatbot, ώστε να υπάρχει εμπιστοσύνη προς την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρά τις γνώσεις που παρέχονται, η μελέτη αναγνωρίζει περιορισμούς, όπως η εξάρτηση από αυτοαναφερόμενα δεδομένα και η δειγματοληψία ευκολίας. Οι μελλοντικές έρευνες θα πρέπει να διεξάγουν διαχρονικές μελέτες που χρησιμοποιούν ποιοτικές μεθόδους για να εμβαθύνουν περισσότερο στις αποχρώσεις της αλληλεπίδρασης με τα chatbots. Συνεπώς, η παρούσα εργασία συμβάλλει στη βιβλιογραφία σχετικά με την ενσωμάτωση της ΤΝ στο ηλεκτρονικό εμπόριο με έμφαση στα σημεία κλειδιά που συμβάλλουν στον καθορισμό της εμπειρίας και της εμπλοκής των χρηστών με τα chatbots.