Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Moutsi, Emanouela"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Social media crisis management and response strategies.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-06-08) Μούτσι, Εμανουέλα; Moutsi, Emanouela; Μαστοράκης, Γεώργιος; Mastorakis, GeorgiosΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τον κρίσιμο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία και τη διαχείριση κρίσεων, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο για την αποτελεσματική διαχείριση κρίσεων από τους οργανισμούς. Το πρώτο κεφάλαιο θέτει το θεωρητικό υπόβαθρο, διερευνώντας το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία και τη διαχείριση κρίσεων, αναλύοντας βασικές έννοιες και μοντέλα και κάνοντας ανασκόπηση προηγούμενων ερευνών και μελετών επί του θέματος. Αυτό το θεωρητικό πλαίσιο υπογραμμίζει τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο και πρόκληση στη σύγχρονη διαχείριση κρίσεων. Τα επόμενα κεφάλαια εμβαθύνουν σε πραγματικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων κρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναλύοντας τα αίτια, τις επιπτώσεις και τις αντιδράσεις που χρησιμοποίησαν διάφοροι οργανισμοί. Αξιοσημείωτα περιστατικά, όπως η απομάκρυνση των επιβατών της United Airlines, το σκάνδαλο Facebook-Cambridge Analytica και το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων της Volkswagen, εξετάζονται διεξοδικά για να αναδειχθούν οι οικονομικές, οι επιπτώσεις στη φήμη και οι λειτουργικές επιπτώσεις. Η ανάλυση υπογραμμίζει την αναγκαιότητα έγκαιρων, διαφανών και ενσυναισθητικών στρατηγικών επικοινωνίας, καθώς και την ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάλυση δεδομένων στην αντιμετώπιση κρίσεων. Η διατριβή διερευνά επίσης την ανάπτυξη και την εφαρμογή ολοκληρωμένων πλαισίων διαχείρισης κρίσεων, εστιάζοντας στην εκπαίδευση και την ενδυνάμωση των εργαζομένων, τον ρόλο της ηγεσίας και την ενσωμάτωση της διαχείρισης κρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον σχεδιασμό επιχειρησιακής συνέχειας. Με την προώθηση μιας οργανωτικής κουλτούρας έτοιμης για κρίσεις, την αξιοποίηση των τεχνολογικών καινοτομιών και τη συνεχή βελτίωση των πρακτικών διαχείρισης κρίσεων, οι εταιρείες μπορούν να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα και την ικανότητά τους να ανακάμπτουν από κρίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η παρούσα έρευνα παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και πρακτικές κατευθυντήριες γραμμές για τους οργανισμούς που στοχεύουν στην αποτελεσματική διαχείριση και τον μετριασμό των επιπτώσεων των κρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.