Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Nikolaidis, Anastasios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στατιστική ανάλυση του skrap και των παραπόνων πελατών και μέθοδος υπολογισμού του κόστους καθαρής ποιότητας(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς, 2025-03-05) Νικολαΐδης, Αναστάσιος; Nikolaidis, Anastasios; Μαρκάκη, Μαρία; Markaki, MariaΚαθώς η οικονομία παρουσιάζει διακυμάνσεις, το ίδιο συμβαίνει και με την κερδοφορία πολλών διαφορετικών βιομηχανιών όπως ως η βιομηχανία διέλασης και επεξεργασίας αλουμινίου στην Ευρώπη. Διάφοροι παράγοντες απειλούν την κερδοφορία της βιομηχανίας διέλασης και επεξεργασίας Αλουμινίου, και κάθε επιζούσα εταιρεία πρέπει να βρει τρόπους για να ξεπεράσει και να παραγκωνίσει όχι μόνο τους εγχώριους αλλά και τους παγκόσμιους ανταγωνιστές. Μόνο κατασκευαστές που διαθέτουν ισχυρά συστήματα ποιότητας και κουλτούρα για συνεχή βελτίωση μπορούν να το πετύχουν. Μέρος αυτής της προσπάθειας περιλαμβάνει την λήψη ενημερωμένων αποφάσεων κατά τη χάραξη στρατηγικής με στόχο την εξοικονόμηση χρημάτων, την βελτίωση των διαδικασιών και των υπηρεσιών συντελώντας καθοριστικά στην άνθιση της βιομηχανίας. Η παρούσα διατριβή καλύπτει τη διαδικασία δημιουργίας ενός συστήματος παρακολούθησης της κακής ποιότητας σε μια επιχείρηση διέλασης αλουμινίου. Επικεντρώνεται επίσης στην εφαρμογή του συστήματος παρακολούθησης για να συγκεντρώσει δεδομένα που θα οδηγήσουν στην τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων και επιλογή έργων εξορθολογισμού για την προσπάθεια μείωσης των αποτυχιών και τη βελτίωση των εσωτερικών και εξωτερικών της διαδικασιών. Κάθε επιχείρηση πρέπει να αποφασίσει εάν θα επιδιώξει ή όχι την ποιότητα όταν παρέχει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Η ύπαρξη ενός ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας είναι αυτό που κάνει τις επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν και ενθαρρύνει τους πελάτες να συνεχίσουν να τις εμπιστεύονται. Για να διατηρηθούν σε υψηλό επίπεδο επιχειρήσεις που προσφέρουν ποιοτικά και βιώσιμα προϊόντα ή υπηρεσίες, πρέπει να υπάρχουν συστήματα για την διοικητική λήψη στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων. Ένα από τα εργαλεία διαχείρισης που αναπτύχθηκε στο τη δεκαετία του 1950 που συνέχισε να κερδίζει έλξη είναι το σύστημα Cost of Poor Quality (COPQ) (Juran & De Feo, 2010).