Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Orfanos, Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 3 of 3
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Aπό το στούντιο στην οθόνη: παραγωγή Hip-Hop μουσικής και βίντεο κλιπ(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-11-04) Σιγιάννη, Χριστίνα; Τζαφέρης, Εμμανουήλ; Sigianni, Christina; Tzaferis, Emmanouil; Ορφανός, Ιωάννης; Κεχράκος, Κωνσταντίνος; Orfanos, Ioannis; Kechrakos, KonstantinosΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η υλοποίηση ενός πρωτότυπου hip hop τραγουδιού σε συνδυασμό με ένα αντίστοιχο βίντεο κλιπ αναλύοντας τα τεχνικά ζητήματα μουσικής τεχνολογίας και οπτικοακουστικής παραγωγής. Το πρώτο μέρος είναι το θεωρητικό και θα ερευνήσουμε τα βήματα παραγωγής ήχου, ηχογράφησης, μίξης, mastering καθώς και πρακτικές που περιλαμβάνουν τη χρήση λογισμικών μουσικής παραγωγής (DAWs), εργαλείων επεξεργασίας και εφέ (plugins). Επιπλέον, θα αναλύσουμε την οπτικοακουστική παραγωγή με έμφαση στα στάδια δημιουργίας και επεξεργασίας για την ολοκλήρωση του αντίστοιχου μουσικού βίντεο. Στο δεύτερο μέρος που είναι το πρακτικό, θα περιγράψουμε αναλυτικά τη δημιουργική διαδικασία και θα παρουσιάσουμε το ηχογραφημένο και έπειτα μιξαρισμένο ηχητικό υλικό συγχρονισμένο με την εικόνα. Τέλος, θα παραθέσουμε τα συμπεράσματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε και μέσω της τεχνολογικής γνώσης και δημιουργικής έκφρασης θα κατανοήσουμε τη σχέση μεταξύ ήχου, εικόνας και περιεχομένου.Τεκμήριο Η θέση της μουσικής στο Μοντεσσοριανό σύστημα εκπαίδευσης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-01-21) Ζορμπάς, Θεόδωρος; Zormpas, Theodoros; Παπαστεφανάκη, Ελευθερία; Ορφανός, Ιωάννης; Papastefanaki, Eleftheria; Orfanos, IoannisΗ Μοντεσσοριανή Εκπαίδευση αποτέλεσε από τις αρχές του 19ου αιώνα μια εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης, σύμφωνα με την οποία η εκπαίδευση του παιδιού πραγματοποιείται μέσα από ενεργά και όχι παθητικά ερεθίσματα. Οι αρχές και οι πρακτικές της Αγωγής της Montessori δομήθηκαν με παιδοκεντρικό τρόπο, με σκοπό τη δημιουργία ενός κλίματος ευνοϊκού για να αναπτυχθεί η προσωπικότητα του παιδιού. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το ρόλο που είχε και έχει η μουσική στο Μοντεσσοριανό σύστημα εκπαίδευσης όπως αυτό διαμορφώθηκε από το έργο της Ιταλίδας παιδαγωγού Maria Montessori. Συγκεκριμένα περιγράφεται το κίνημα της Νέας Αγωγής από την ίδια και άλλους μελετητές, αλλά και η βασική της φιλοσοφία, οι αξίες και οι ιδέες της για το εκπαιδευτικό σύστημα. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στη φιλοσοφία της για τη διαμόρφωση του χώρου, ενώ μελετάται εις βάθος «Το σπίτι των παιδιών» που η ίδια εισήγαγε και διαμόρφωσε ως εκπαιδευτικό έργο. Στη συνέχεια, επιχειρείται η διεξοδική ανάλυση της χρήσης της μουσικής στο Μοντεσσοριανό εκπαιδευτικό σύστημα κατά το παρελθόν και το παρόν, καθώς προκύπτει ενδιαφέρον από τον τρόπο που σύμφωνα με την ίδια τη Montessori διδασκόταν η μουσική στη δικιά της εποχή, αλλά και τον τρόπο που αυτά τα στοιχεία εφαρμόζονται και στη σύγχρονη εποχή.Τεκμήριο Κατασκευή και μελέτη δονητικών χαρακτηριστικών τζουρά(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-24) Μιχαηλίδης, Ορέστης; Michailidis, Orestis; Δημητρίου, Βασίλειος; Ορφανός, Ιωάννης; Dimitriou, Vasileios; Orfanos, IoannisΣτη πτυχιακή με τίτλο «Κατασκευή και μελέτη δονητικών χαρακτηριστικών τζουρά» για αρχή γίνεται μια ιστορική αναδρομή της εξέλιξης του μουσικού οργάνου. Στη συνέχεια παρουσιάζεται με λεπτομερή βήματα η μεθοδολογία κατασκευής του οργάνου από το αρχικό ως το τελικό στάδιό της, ενώ παρουσιάζεται και η κατασκευή τριών διαφορετικών καπακιών. Σε αυτά, όπως και σε ολόκληρο το όργανο, πραγματοποιήθηκε η μελέτη της δονητικής τους συμπεριφοράς με πειραματικές μετρήσεις και μετέπειτα σύγκριση των αποτελεσμάτων, των τριών καπακιών και του οργάνου, μεταξύ τους. Οι πειραματικές μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν με τη μέθοδο της κρουστικής απόκρισης και με τη μέθοδο της χρονικά ολοκληρωμένης ψηφιακής ολογραφίας κοκκίδων – ESPI.