Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Pachoulakis, Ioannis"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Blender animatable game-ready character για χρήση στην unity3d.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2024-08-30) Φραγκιαδάκης, Θεμιστοκλής; Fragkiadakis, Themistoklis; Παχουλάκης, Ιωάννης; Pachoulakis, IoannisΤα τρισδιάστατα γραφικά που επίσης ονομάζονται και CGI είναι γραφικά τα οποία χρησιμοποιούν μια αναπαράσταση γεωμετρικών δεδομένων που αποθηκεύονται στον υπολογιστή για την εκτέλεση υπολογισμών και απόδοσης μιας ψηφιακής εικόνας, συνήθως 2D εικόνων αλλά και 3D εικόνων. Η τεχνική δημιουργίας γραφικών μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη ποικιλία βιομηχανιών όπως, Αρχιτεκτονική, Μηχανική, Πολυμέσα και στην ανάπτυξή βιντεοπαιχνιδιών. Για παράδειγμα στον κλάδο αρχιτεκτονικής, ο αρχιτέκτονας μπορεί να φτιάξει μια φωτορεαλιστική απεικόνιση ενός κτηρίου για τον πελάτη ώστε να μπορεί να δει μια κοντινή εκδοχή του τελικού αποτελέσματος. Το 3D Modeling είναι η διαδικασία ανάπτυξης μιας μαθηματικής αναπαράστασης με βάση τις συντεταγμένες μιας επιφάνειας ενός αντικειμένου στις τρεις διαστάσεις μέσω εξειδικευμένου λογισμικού με τον χειρισμό ακμών, κορυφών και πολυγώνων σε έναν προσομοιωμένο τρισδιάστατο χώρο. Οι βασικές τεχνικές μοντελοποίησης περιλαμβάνουν: • Πολυγωνική μοντελοποίηση • Παραμετρική μοντελοποίηση • Γλυπτική Μοντελοποίησης Ακόμα μια πιο πρόσφατη τεχνική είναι η διαδικαστική μοντελοποίηση. Είναι η τεχνική του να δημιουργείς μοντέλα βασισμένα σε μια σειρά κανόνων, δηλαδή η διαδικασία δημιουργίας δεδομένων αλγοριθμικά και όχι χειροκίνητα. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι ότι αυτός ο τρόπος δεν είναι καταστροφικός και υπάρχει η δυνατότητα ριζικής αλλαγής ενός μοντέλου μέσω των παραμέτρων που έχουν οριστείΤεκμήριο Παιχνιδι στην Unity βασισμένο σε χαρακτήρα(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, 2024-07-10) Γκαγκάκης, Βασίλειος; Gkagkakis, Vasileios; Παχουλάκης, Ιωάννης; Pachoulakis, IoannisΗ παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο την δημιουργία ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού επιβίωσης ζόμπι, χρησιμοποιώντας τη Unity3D Game Engine και την γλώσσα προγραμματισμού CC#. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο παίκτης να επιβιώσει όσα περισσότερα κύματα εχθρών μπορεί με την χρήση διαφορετικών όπλων που ξεκλειδώνει κατά την ροή του παιχνιδιού. Κάθε όπλο έχει τα δικά του χαρακτηριστικά όπως και κάθε είδος ζόμπι τα οποία με χρήση τεχνητής νοημοσύνης έχουν μοναδικό σκοπό να προστατέψουν το μέρος και να σκοτώσουν τον παίκτη. Όσο ο παίκτης προχωράει στο παιχνίδι εμφανίζονται στον χάρτη σφαίρες για τα όπλα καθώς και πακέτα ζωής που θα τον βοηθήσουν να επιβιώσει όσο περισσότερο μπορεί και να κάνει ένα νέο highscorehighscore. Στον σχεδιασμό και την υλοποίηση δόθηκε μεγάλη προσοχή στα μικρά αλλά και στα πιο μεγάλα σφάλματα ώστε να υπάρχει ένα ικανοποιητικό επίπεδο χωρίς να επηρεάζεται η εμπειρία του παίκτη. Επίσης προστέθηκαν κάποιες μικρές λεπτομέρειες σε αρκετά σημεία του παιχνιδιού για καλύτερη αίσθηση στο παιχνίδι όπως τα animation του παίκτη, η ικανότητα αλληλεπίδρασης με αντικείμενα έχοντας δυναμικές κινήσεις και για ακόμα περισσότερο ρεαλισμό, προστέθηκε στον χαρακτήρα του παίκτη animation rigging για διάφορα σημεία του σώματος έτσι ώστε ο χαρακτήρας να έχει περιορισμούς στις κινήσεις του. Για τον λόγο αυτό, υπήρχαν αρκετά προβλήματα και δυσκολίες που έπρεπε να επιλυθούν με διάφορες τεχνικές που συχνά απαιτούσαν αρκετό ψάξιμο, δοκιμές στο παιχνίδι και περίπλοκες λύσεις. Στην εργασία αναλύεται ο κώδικας με στιγμιότυπα οθόνης, τα δέντρα συμπεριφοράς (Behavior TreesTrees) για τους εχθρούς, η διεπαφή χρήστη, η διαχείριση όλων των ηχητικών και οπτικών εφέ και όλα τα υπόλοιπα κομμάτια που συνέβαλαν στο τελικό αποτέλεσμα.