Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papadakis, Giorgos"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην επιλογή τουριστικού καταλύματος.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2025-05-02) Γιαννόπουλος, Χρήστος; Giannopoulos, Christos; Παπαδάκης, Γιώργος; Papadakis, Giorgos; Μαρκάκη, Σμαράγδα; Markaki, Smaragda
    Μια τουριστική επιχείρηση, όπως είναι μια μονάδα φιλοξενίας, θα πρέπει να κατανοεί τις πραγματικές απόψεις και απαιτήσεις των πελατών και να δημιουργεί μια ισχυρή εικόνα για την επωνυμία της που θα την διαφοροποιεί από άλλες ανταγωνιστικές επιχειρήσεις. Ένας επισκέπτης δεν αγοράζει απλά έναν τουριστικό προϊόν με τις λειτουργικές απαιτήσεις που θα ήθελε, αλλά χρειάζεται να έχει το προϊόν ή η επωνυμία μια διακριτή εικόνα ικανή να του δημιουργήσει μια πρόθεση αγοράς. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει κάθε τουριστικό προϊόν να ελέγχεται σχολαστικά για την ποιότητα του. Μόλις επιβεβαιωθεί η ποιότητα του προϊόντος, το Word-of Mouth της μάρκας θα καθιερωθεί και η τουριστική επιχείρηση θα λάβει υψηλή φήμη και υψηλή αξιολόγηση. Αυτό συνεπάγεται ότι τα σχετικά έξοδα διαφήμισης και μάρκετινγκ θα μειωθούν κατά την προώθηση νέων τουριστικών προϊόντων ή την διατήρηση αυτών που ήδη υπάρχουν για μια ακόμη περίοδο. Εκτός όμως από την πραγματική ποιότητα όσων παρέχονται, μια τουριστική επιχείρηση θα πρέπει να δίνει προσοχή και στην αντιληπτή αξία των υπηρεσιών, να επικεντρώνεται δηλαδή σε λογικές τιμές και να επιδιώκει την συμφωνία του πελάτη για τις υπηρεσίες του προϊόντος. Χρειάζεται επομένως, οι απαιτήσεις των καταναλωτών για τουριστικά προϊόντα να γίνονται κατανοητές με σαφήνεια και τα τουριστικά προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρονται, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι ανάγκες τους, να αξιολογούνται θετικά από διαφορετικές ομάδες πελατών.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ο συνεδριακός τουρισμός ως εναλλακτικό τουριστικό προϊόν: η περίπτωση των Resorts στο νομό Χανίων της Κρήτης.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων, 2013-06-27T10:16:29Z) Παπαδάκης, Γιώργος; Papadakis, Giorgos
    Η διατριβή θα ασχοληθεί με την περίπτωση των resorts σε σχέση με τον συνεδριακό τουρισμό. Τα resorts είναι τουριστικά θέρετρα τα οποία χρησιμοποιούνται από τους παραθεριστές για χαλάρωση και αναψυχή.Στο πλαίσιο αυτό τέθηκαν πέντε βασικά ερευνητικά ερωτήματα βάση των οποίων θα κινηθεί η διατριβή και θα καταλήξει σε λογικά συμπεράσματα και προτεινόμενα μέτρα.Τα ερωτήματα τίθενται ως εξής Ο ρόλος του μάρκετινγκ στην προσέλκυση συνεδριακών τουριστών. Γιατί το τουριστικό προϊόν κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό για την οικονομική ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας περιοχής. Ποιες είναι οι ευεργετικές επιρροές του συνεδριακού τουρισμού σε μια γεωγραφική περιοχή Προϋποθέσεις για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης του συνεδριακού προϊόντος (εξετάζουμε την περιοχή της Κρήτης Μπορεί ο συνεδριακός τουρισμός να τονώσει την Κρήτη σαν τουριστικό προορισμό και να διευρύνει την τουριστική περίοδο

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace