Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papadopoulou, Eleni"

Τώρα δείχνει 1 - 3 of 3
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Διερεύνηση των απόψεων του νοσηλευτικού προσωπικού σχετικά με την ποιότητα επικοινωνίας με ασθενείς κατά την διάρκεια νοσηλείας τους σε ένα Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της νήσου Κρήτης.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΔΠΜΣ Διεπιστημονική Διαχείριση των Χρόνιων Νοσημάτων, της Αναπηρίας και της Γήρανσης, 2025-02-10) Παπαδοπούλου, Ελένη; Papadopoulou, Eleni; Ροβίθης, Μιχαήλ; Rovithis, Michail
    Εισαγωγή: Η επικοινωνία είναι βασικό συστατικό των ανθρώπινων σχέσεων. Ιδιαίτερα στον χώρο της υγείας, η διαπροσωπική επικοινωνία μεταξύ ασθενών και νοσηλευτών είναι υψίστης σημασίας για την αποτελεσματική και ποιοτική φροντίδα. Πρόκειται για μια αμφίδρομη κατάσταση, κατά την οποία ο ασθενής μεταφέρει φόβους, συναισθήματα και ανησυχίες και ο νοσηλευτής μεταδίδει στον ασθενή τις πληροφορίες που χρειάζεται για την αποκατάσταση της υγείας του. Η επικοινωνιακή διαδικασία μεταξύ νοσηλευτών και ασθενών θα πρέπει να βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, στο ειλικρινές ενδιαφέρον και στην ενσυναίσθηση προκειμένου να είναι αποτελεσματική και να συμβάλει στην επίτευξη του θεραπευτικού αποτελέσματος. Σκοπός: Σκοπό της εργασίας αποτέλεσε η διερεύνηση των απόψεων του νοσηλευτικού προσωπικού αναφορικά με την ποιότητα επικοινωνίας τους με τους ασθενείς κατά τη διάρκεια νοσηλείας τους στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της νήσου Κρήτης. Μεθοδολογία: Πραγματοποιήθηκε συγχρονική μελέτη παρατήρησης (observation cross-sectional study) με δειγματοληψία ευκολίας. Δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 45 εργαζόμενοι του νοσηλευτικού προσωπικού, 5 κλινικών του Παθολογικού και Χειρουργικού Τομέα του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου Κρήτης που συμμετείχαν στην έρευνα στο χρονικό διάστημα Οκτώβριου – Νοέμβριου 2024. Αποτελέσματα: Η συνολική βαθμολογία της Κλίμακας Απόψεων για την επικοινωνία με τους ασθενείς εκτιμήθηκε σε υψηλά μέσα επίπεδα (4,46/5,00) όπως και των τριών διαστάσεών της, καταδεικνύοντας σχεδόν άριστη ποιότητα επικοινωνίας. Με σημαντικά υψηλότερα μέσα επίπεδα ή καλύτερη ποιότητα επικοινωνίας βρέθηκε η Φροντίδα έναντι χαμηλότερων της Ενημέρωσης (p<0,001). Η υψηλότερη συχνότητα συμφωνίας (86,7%) βρέθηκε στην ερώτηση της διάστασης Φροντίδας, που όριζε ότι το προσωπικό είναι ευγενικοί και φιλικοί με τους ασθενείς. Δεν βρέθηκαν σημαντικές συσχετίσεις (p>0,05) της ποιότητας επικοινωνίας με τα προσωπικά ή τα εργασιακά χαρακτηριστικά, αλλά όσοι/ες κατείχαν θέση προϊστάμενου/ης βρέθηκαν να έχουν και σημαντικά υψηλότερη βαθμολογία στη διάσταση της Φροντίδας, έναντι εκείνων που ήταν Υπεύθυνοι/ες Τμήματος ή δεν κατείχαν θέση ευθύνης (p=0,027). Συμπεράσματα: Η επικοινωνία με τους ασθενείς εκτιμήθηκε σε αρκετά υψηλά επίπεδα, ωστόσο κρίνεται απαραίτητη η συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση των νοσηλευτών σε θέματα που αφορούν την ορθή τεχνική της επικοινωνίας, ώστε να ανταποκρίνονται επαρκώς στις προσδοκίες και στις ανάγκες των ασθενών.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Καρκίνος πνεύμονα: αιτιολογία, κλινικές εκδηλώσεις, θεραπεία και νοσηλευτικές παρεμβάσεις.
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικής, 2021-03-04) Καρατζούνη, Ελευθερία; Μαυρίκη, Ηλιάννα; Παπαδοπούλου, Ελένη; Karatzouni, Eleftheria; Mavriki, Ilianna; Papadopoulou, Eleni
    Η παρούσα πτυχιακή βιβλιογραφικής ανασκόπησης με τίτλο <<Καρκίνος πνεύμονα: Αιτιολογία, κλινικές εκδηλώσεις, θεραπεία και νοσηλευτικές παρεμβάσεις.», στοχεύει στην διερεύνηση όλων των παραμέτρων που αφορούν τον καρκίνο του πνεύμονα και την αντιμετώπισή του. Πιο συγκεκριμένα αναλύεται η αιτιολογία, οι παράγοντες κινδύνου, τα συμπτώματα καθώς και οι επιλογές θεραπείας ανάλογα με το στάδιο της νόσου. Επιπλέον εξετάζονται εκτενώς τα στάδια του καρκίνου του πνεύμονα, η επιδημιολογία του στο πέρας των δεκαετιών δίνοντας βάση στο ρόλο του νοσηλευτή ως προς την ολιστική φροντίδα σε όλη τη πορεία του ασθενή από την διάγνωση έως την ίαση ή το θάνατο. Η άντληση πληροφοριών για την υλοποίηση της παρούσας εργασίας, πραγματοποιήθηκε από το PUB MED και το SCIENCE DIRECT με σκοπό την αναζήτηση πρόσφατων επιστημονικών άρθρων (2000-σήμερα). Βιβλία, διδακτορικές διατριβές και περιοδικά με ελληνική και αγγλική βιβλιογραφία κρίθηκαν καίριας σημασίας στην συγκέντρωση πληροφοριών για τον καρκίνο του πνεύμονα. Κάποια από τα κυριότερα ευρήματα που ανασύρθηκαν μέσω της ανασκόπησης αυτής, είναι ότι ο καρκίνος του πνεύμονα συγκαταλέγεται στις συχνότερες αιτίες θανάτου παγκοσμίως, με κύριο χαρακτηριστικό του την ραγδαία εμφάνισή του στο πληθυσμό σε βάθος χρόνου. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι η συγκεκριμένη μορφή καρκίνου, χρήζει ιδιαίτερης προσοχής τόσο από το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό όσο και από τον ίδιο τον ασθενή, ως προς τα αίτια, τη συμπτωματολογία προληπτικά αλλά και θεραπευτικά. Τέλος, ο νοσηλευτής μέσω της εκπαίδευσης και της συνεχούς μελέτης θα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίσει, να θεραπεύσει αλλά και να στηρίξει τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά τον ασθενή και τους οικείους του.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Φορολογία εισοδήματος ανώνυμων εταιριών.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής, 2011-04-12T11:29:14Z) Παπαδοπούλου, Ελένη; Κούκιας, Εμμανουήλ; Papadopoulou, Eleni; Koukias, Emmanouel
    Η νομική μορφή μίας επιχείρησης θέτει το πλαίσιο στο οποίο αυτή λειτουργεί. Αντίστοιχα, από τη νομική μορφή που θα επιλεγεί, προκύπτουν και απορρέουν συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, δικαιώματα και υποχρεώσεις. Οι κυριότερες μορφές επιχειρήσεων είναι οι : Ατομική Επιχείρηση, η Ομόρρυθμος εταιρία (Ο.Ε), η Ετερόρρυθμος εταιρία (Ε.Ε), η Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε) και η Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε). Βασικότερη από τις παραπάνω μορφές επιχειρήσεων είναι η Ανώνυμη Εταιρία η οποία χαρακτηρίζεται ως ένα νομικό πρόσωπο με μετοχικό κεφάλαιοΗ μορφή αυτού του είδους επιχειρήσεων αποτελεί αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας και ειδικότερα ο τρόπος με τον οποίο φορολογούνται τα εισοδήματα των Α.Ε, μέσα από την παρακολούθηση της διαδικασίας κλεισίματος της οικονομικής χρήσης μιας Α.Ε. Πιο συγκεκριμένα, η θεωρητική προσέγγιση αυτής της εργασίας θα ξεκινήσει στο Κεφάλαιο 1 με μια ιστορική αναδρομή για την πρωτο-εμφάνιση των Α.Ε όπως επίσης και τα γενικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την μορφή της και τον τρόπο διοίκησης των εν λόγω εταιριών. Στο Κεφάλαιο 2 θα παρουσιαστεί η διαδικασία που απαιτείται προκειμένου να ιδρυθεί μια Α.Ε καθώς και οι διαφορετικές μορφές μετοχών στις οποίες μπορεί να χωριστεί το μετοχικό της κεφάλαιο. Στην συνεχεία, στα Κεφάλαια 3 και 4 η πορεία της εργασίας θα κινηθεί στο λογιστικό κομμάτι των Α.Ε. Ειδικότερα, θα παρουσιαστούν, αρχικά, τα λογιστικά βιβλία τα οποία υποχρεούται κάθε Α.Ε να τηρεί και, έπειτα, οι βασικές έννοιες του Ελληνικού Γενικού Λογιστικού Σχεδίου (Ε.Γ.Λ.Σ) αναφορικά με τα Έσοδα, τα Έξοδα και τον τρόπο προσδιορισμού του τελικού αποτελέσματος (κέρδους ή ζημιάς) για την οικονομική χρήση σε μια Α.Ε. Στο Κεφάλαιο 5, θα παρουσιαστεί ίσως ο πιο σημαντικός φόρος που αποδίδει κάθε Α.Ε., όπου είναι ο φόρος εισοδήματος. Θα αναφερθούν οι φορολογικοί συντελεστές, ο τρόπος υπολογισμού του φόρου καθώς και τα έντυπα υποβολής του Φόρου Εισοδήματος Α.Ε. Τέλος, όλα όσα αναφέρθηκαν σε θεωρητικό επίπεδο θα γίνουν πράξη στο Κεφάλαιο 6 όπου θα παρουσιαστεί το κλείσιμο των βιβλίων στο τέλος της χρήσης του οικονομικού έτους και η κατάρτιση των καταστάσεων του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως σε μια «νέα» ανώνυμη εταιρία πώλησης ηλεκτρικών ειδών καθώς και τα έντυπα φορολογίας. Η εργασία θα κλείσει με τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την παρούσα μελέτη τόσο για τον τρόπο προσδιορισμού του φόρου εισοδήματος των Α.Ε, όσο και για την αρνητική επίδραση που έχουν οι συχνές μεταβολές στους φορολογικούς συντελεστές και η πολυπλοκότητα είσπραξης πλαισίου είσπραξης φόρων.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace