Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Papastefanaki, Eleftheria"
Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Απόψεις και στάσεις των φοιτητών του ΤΕΙ Ηρακλείου των σχολών Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας και Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών για τους έγκλειστους των φυλακών και την δυνατότητα κοινωνικής τους επανένταξης.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2016-03-08T10:09:13Z) Κουράτορα, Χρυσούλα; Παπαστεφανάκη, Ελευθερία; Kouratora, Chrysoula; Papastefanaki, EleftheriaΗ πτυχιακή εργασία έχει σκοπό να διερευνηθούν οι απόψεις και στάσεις των φοιτητών του ΤΕΙ Ηρακλείου των σχολών ΣΕΥΠ και ΣΤΕΦ για τους έγκλειστους των φυλακών και την δυνατότητα κοινωνικής τους επανένταξης καθώς και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν (δημογραφικοί παράγοντες, προσωπικές προτιμήσεις, προσωπικές εμπειρίες). Η πτυχιακή εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη το θεωρητικό και το ερευνητικό. Το θεωρητικό μέρος περιέχει δύο κεφάλαια όπου στο πρώτο παρουσιάζεται η οργάνωση του σωφρονιστικού συστήματος στην Ελλάδα και στο δεύτερο εξετάζεται η κοινωνική επανένταξη των κρατουμένων. Το ερευνητικό μέρος αποτελείται από δύο κεφάλαια την ερευνητική μεθοδολογία και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Η πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με το πέμπτο κεφάλαιο όπου παρατίθεται η συζήτηση των αποτελεσμάτων και τα συμπεράσματα - προτάσεις των ερευνητριών.Τεκμήριο Η θέση της μουσικής στο Μοντεσσοριανό σύστημα εκπαίδευσης.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-01-21) Ζορμπάς, Θεόδωρος; Zormpas, Theodoros; Παπαστεφανάκη, Ελευθερία; Ορφανός, Ιωάννης; Papastefanaki, Eleftheria; Orfanos, IoannisΗ Μοντεσσοριανή Εκπαίδευση αποτέλεσε από τις αρχές του 19ου αιώνα μια εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης, σύμφωνα με την οποία η εκπαίδευση του παιδιού πραγματοποιείται μέσα από ενεργά και όχι παθητικά ερεθίσματα. Οι αρχές και οι πρακτικές της Αγωγής της Montessori δομήθηκαν με παιδοκεντρικό τρόπο, με σκοπό τη δημιουργία ενός κλίματος ευνοϊκού για να αναπτυχθεί η προσωπικότητα του παιδιού. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το ρόλο που είχε και έχει η μουσική στο Μοντεσσοριανό σύστημα εκπαίδευσης όπως αυτό διαμορφώθηκε από το έργο της Ιταλίδας παιδαγωγού Maria Montessori. Συγκεκριμένα περιγράφεται το κίνημα της Νέας Αγωγής από την ίδια και άλλους μελετητές, αλλά και η βασική της φιλοσοφία, οι αξίες και οι ιδέες της για το εκπαιδευτικό σύστημα. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στη φιλοσοφία της για τη διαμόρφωση του χώρου, ενώ μελετάται εις βάθος «Το σπίτι των παιδιών» που η ίδια εισήγαγε και διαμόρφωσε ως εκπαιδευτικό έργο. Στη συνέχεια, επιχειρείται η διεξοδική ανάλυση της χρήσης της μουσικής στο Μοντεσσοριανό εκπαιδευτικό σύστημα κατά το παρελθόν και το παρόν, καθώς προκύπτει ενδιαφέρον από τον τρόπο που σύμφωνα με την ίδια τη Montessori διδασκόταν η μουσική στη δικιά της εποχή, αλλά και τον τρόπο που αυτά τα στοιχεία εφαρμόζονται και στη σύγχρονη εποχή.