Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Proestos, Marios"

Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Παιχνίδι Capture Towers στην Unreal Engine 4.
    (Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2019-03-14) Δούβρης, Γρηγόριος; Προεστός, Μάριος; Douvris, Grigorios; Proestos, Marios
    Στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, θα αναπτυχθεί ένα παιχνίδι στην Unreal Engine 4, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο επίπεδο, θα υπάρχουν πύργοι (φυλάκια) σκορπισμένοι στο χάρτη και κάθε πύργος θα έχει διαφορετικούς αντιπάλους. Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα με ποια σειρά θέλει να κατακτήσει τους πύργους. Στόχος είναι να νικήσει τον αντίπαλο του τελευταίου πύργου, ώστε να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Ο χαρακτήρας, που θα χειρίζεται ο παίκτης, θα ανεβαίνει επίπεδο με βάση τους πύργους που έχει κατακτήσει, έτσι ώστε να φτάσει σε δύναμη τους αντιπάλους των επόμενων πύργων.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace