Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Proestos, Marios"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Παιχνίδι Capture Towers στην Unreal Engine 4.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., 2019-03-14) Δούβρης, Γρηγόριος; Προεστός, Μάριος; Douvris, Grigorios; Proestos, MariosΣτο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, θα αναπτυχθεί ένα παιχνίδι στην Unreal Engine 4, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο επίπεδο, θα υπάρχουν πύργοι (φυλάκια) σκορπισμένοι στο χάρτη και κάθε πύργος θα έχει διαφορετικούς αντιπάλους. Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει ελεύθερα με ποια σειρά θέλει να κατακτήσει τους πύργους. Στόχος είναι να νικήσει τον αντίπαλο του τελευταίου πύργου, ώστε να ολοκληρωθεί το παιχνίδι. Ο χαρακτήρας, που θα χειρίζεται ο παίκτης, θα ανεβαίνει επίπεδο με βάση τους πύργους που έχει κατακτήσει, έτσι ώστε να φτάσει σε δύναμη τους αντιπάλους των επόμενων πύργων.