Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Sampani, Ntalantyse"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, 2020-04-05) Σαμπάνι, Νταλαντύσε; Sampani, Ntalantyse; Καπανταϊδάκης, Ιωάννης; Kapantaidakis, IoannisΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να ερευνήσει τις αντιλήψεις των καταναλωτών στην Ελλάδα για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και να αξιολογήσει το κατά πόσο το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μπορεί να επηρεάσει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Για αυτό το σκοπό πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 110 καταναλωτών εφαρμόζοντας τη μέθοδο της δειγματοληψίας χιονοστιβάδας. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε στο δείγμα με χρήση της πλατφόρμας Google Forms. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι καταναλωτές εμπιστεύονται σε μέτριο βαθμό το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τις ενέργειες που σχετίζονται με αυτό, αναγνωρίζουν σε μέτριο βαθμό την ευκολία συμμετοχής σε ενέργειες που συνδέονται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αναγνωρίζουν σε μέτριο βαθμό την χρησιμότητα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και αναγνωρίζουν σε μέτριο βαθμό την επιρροή από άλλους σε ζητήματα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και αναγνωρίζουν σε μέτριο βαθμό την προσφορά του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ σε ζητήματα αλληλοεπίδρασης με τις επιχειρήσεις. Παρόμοια, οι καταναλωτές αναγνωρίζουν σε μέτριο βαθμό πως το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ επηρεάζει την αγοραστική τους συμπεριφορά. Τα ευρήματα έδειξαν πως καταναλωτές με χαμηλό εισόδημα (έως 15000 ευρώ ετησίως) έχουν θετικότερη στάση απέναντι στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ενώ οι καταναλωτές με υψηλότερο εισόδημα (πάνω από 45000 ευρώ ετησίως) έχουν αρνητικότερη στάση απέναντι στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Ως συμπέρασμα, από την εργασία προέκυψε πως η αύξηση της εμπιστοσύνης προς τις δράσεις ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, η χρησιμότητα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και η επιρροή από άλλους προβλέπουν αύξηση της πρόθεσης των καταναλωτών να αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από δράσεις ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.