Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Stoka, Maria"
Τώρα δείχνει 1 - 1 of 1
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Marketing και πως επιδρά στα παιδιά.(Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα), 2015-11-06T15:39:06Z) Παυλάκη, Αικατερίνη-Ειρήνη; Στόκα, Mαρία; Pavlaki, Aikaterini-Eirini; Stoka, MariaΜε αυτή την έρευνα θα περιηγηθούμε στον κόσμο της διαφήμισης. Μέσα από αυτή την περιήγηση της παιδικής διαφήμισης θα γνωρίσουμε τις επιδράσεις που έχουν στα παιδιά. Συγκεκριμένα, θα μελετήσουμε τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα παιδιά τις διαφημίσεις, τις αρνητικές επιπτώσεις και τους στόχους των διαφημίσεων που δεν είναι άλλος από το να πείσουν τα παιδιά να προβούν στην αγορά προϊόντων. Επίσης θα αναφερθούμε στις αρνητικές επιδράσεις όπως για παράδειγμα την προβολή βίας , παχυσαρκίας , διαμάχες μεταξύ γονέων και παιδιών. Παράλληλα θα γίνει αναφορά για την προετοιμασία των παιδιών να γίνουν καταναλωτές και το πως επιδρούν οι διαφημίσεις προς αυτή την κατεύθυνση, ως παράγοντας διαμόρφωσης της καταναλωτικής τους κουλτούρας. Όσον αφορά τη δομή της εργασίας μας, θα λέγαμε ότι βασίζεται στην έρευνα για τις αντιδράσεις των παιδιών απέναντι στις διαφημίσεις και τις τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές, ώστε να περάσουν θετικά το marketing στη ψυχολογία των παιδιών. Προς αυτή την κατεύθυνση μας βοήθησαν οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου μας, από που αντλήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία , τα οποία αναλύσαμε για να οδηγηθούμε στα συμπεράσματα μας.