Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Trichas, Nikolaos"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Διερεύνηση ενδιαφέροντος για τις υπηρεσίες ενός ξενοδοχείου ζώων στην Κρήτη
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2024-07-08) Ασημίδης, Γεώργιος; Βρυσανάκης, Νικόλαος; Κριτσιώτη, ΄Ελενα; Asimidis, Georgios; Vrysanakis, Nikolaos; Kritsioti, Elena; Τρίχας, Νικόλαος; Trichas, Nikolaos
    Αυτή η εργασία διερευνά τις τάσεις μεταξύ των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων, τις προτιμήσεις για υπηρεσίες ξενοδοχείων για κατοικίδια και πώς αυτές οι προτιμήσεις επηρεάζονται από τα δημογραφικά στοιχεία. Η μελέτη διαπιστώνει ότι οι σκύλοι και οι γάτες είναι τα πιο αγαπημένα ζώα συντροφιάς, με τους περισσότερους ιδιοκτήτες να έχουν μόνο ένα κατοικίδιο. Αυτή η προτίμηση αντανακλά τις παγκόσμιες τάσεις λόγω της συντροφικότητας και της ευκολίας φροντίδας που συνδέονται με αυτά τα ζώα. Υπογραμμίζει επίσης τις ταξιδιωτικές συνήθειες των ιδιοκτητών κατοικίδιων, επισημαίνοντας την τάση να ταξιδεύουν μία ή δύο φορές το χρόνο και την προτίμηση να αφήνουν κατοικίδια με συγγενείς ή να χρησιμοποιούν ξενοδοχεία για κατοικίδια. Όσον αφορά τις υπηρεσίες ξενοδοχείων για κατοικίδια, η έρευνα αποκαλύπτει μια σύνθετη ιεραρχία προτεραιοτήτων, με βασικό παράγοντα να αναδεικνύεται η εξατομικευμένη φροντίδα. Σημαντικές πτυχές περιλαμβάνουν εξειδικευμένες υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης, ποιοτική διατροφή και την αξία της σωματικής άσκησης και της κοινωνικοποίησης. Η τεχνογνωσία του προσωπικού, η φιλικότητα και οι τακτικές ενημερώσεις για την ευημερία των κατοικίδιων είναι επίσης ζωτικής σημασίας. Η μελέτη σημειώνει ότι οι υλικοτεχνικοί παράγοντες όπως η τοποθεσία είναι δευτερεύοντες στη συνολική ποιότητα της περίθαλψης. Η δημογραφική ανάλυση δείχνει σημαντικές διακυμάνσεις στις προτιμήσεις υπηρεσιών με βάση την ηλικία. Οι νεότεροι συμμετέχοντες δίνουν προτεραιότητα στο κόστος και την ευκολία, ενώ τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας εστιάζουν περισσότερο στην ποιότητα των υπηρεσιών. Αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν την ανάγκη για τα ξενοδοχεία κατοικίδιων ζώων να προσαρμόζουν τις προσφορές και τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες. Η εργασία, τέλος, συνιστά στα ξενοδοχεία κατοικίδιων ζώων να υιοθετούν μια ολιστική προσέγγιση στη φροντίδα, εστιάζοντας σε εξατομικευμένες υπηρεσίες, συνεργασίες υγειονομικής περίθαλψης, ισορροπημένη διατροφή και αποτελεσματική επικοινωνία, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων σε διάφορα δημογραφικά στοιχεία.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ψηφιακό μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: η περίπτωση της Σύρου.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού, 2024-07-12) Δαλεζίου, Μαγδαλινή; Κατσούλα, Σοφία; Daleziou, Magdalini; Katsoula, Sofia; Τριχάς, Νικόλαος; Trichas, Nikolaos
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο «ψηφιακό μάρκετινγκ τουριστικών προορι σμών: Η περίπτωση της Σύρου» αποτελεί μια σφαιρική μελέτη πάνω στη σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουρισμό, εστιάζοντας στην Σύρο ως προορισμό. Στο 1ο Κεφάλαιο γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του μάρκετινγκ αναλύοντας το ως έννοια, τα χαρακτηριστικά του, καθώς και τις διαφορές του στο παρελθόν και στο μέλ λον. Στο 2ο Κεφάλαιο, με θέμα «ψηφιακό μάρκετινγκ» εξετάζονται οι διαφορές του ψηφια κού μάρκετινγκ με το παραδοσιακό, οι στρατηγικές του, τα είδη, το μείγμα του και τέλος αναλύονται τα θετικά και τα αρνητικά του στοιχεία. Στο 3ο Κεφάλαιο, με θέμα «Έννοια τουριστικών προορισμών» αναλύεται ο τουρισμός ως έννοια, οι μορφές του καθώς και η σημασία τους για την οικονομία και την ανά πτυξη της χώρας. Στο 4ο Κεφάλαιο, με θέμα «Σύρος» παρουσιάζεται το νησί της Σύρου, τα αξιοθέατα της, η γεωγραφική της περιγραφή, τα προϊόντα της και τέλος, γίνεται μια αναφορά στους ψηφιακούς νομάδες που έχουν κάνει την εμφάνιση τους στο νησί τα τελευταία χρόνια. Στο 5ο Κεφάλαιο, με θέμα «ψηφιακή παρουσίαση της Σύρου στο διαδίκτυο» αναλύεται η ψηφιακή παρουσία της στο διαδίκτυο καθώς και η χρήση διαφόρων κοινωνικών δι κτύων με σκοπό την προώθηση της. Στο 6ο Κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία έρευνας, γίνεται ανάλυση περιεχομέ νου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Σύρου, παρουσιάζονται οι απαντήσεις της συνέντευξης που έγινε στην διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας Marketing Greece που έχει αναλάβει την προώθηση της Σύρου ως προορισμό. Στο 7ο και τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζονται συνοπτικά τα συμπεράσματα για την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στον τουριστικό προορισμό της Σύρου και γίνο νται κάποιες προτάσεις για ανάπτυξη κατόπιν της έρευνας που πραγματοποιήθηκε.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace