Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Tselempidis, Charalampos"

Τώρα δείχνει 1 - 2 of 2
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Αίτια αύξησης ουσιών σε περιόδους κρίσης (Covid-19).
    (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας, 2022-05-06) Ατλάσης, Μάριος; Μπατζάκ, Χριστίνα; Τσελεμπίδης, Χαράλαμπος; Atlasis, Marios; Batzak, Christina; Tselempidis, Charalampos
    Η πανδημία COVID-19 διαταράσσει δυσανάλογα την καθημερινή ζωή των ατόμων. Τα άτομα που χρησιμοποιούσαν ουσίες είναι ένας ιδιαίτερα ευάλωτος πληθυσμός λόγω των μοναδικών αναγκών κοινωνικής και υγειονομικής περίθαλψης. Η απαγόρευση κυκλοφορίας που επιβλήθηκε λόγω της πανδημίας εκτός από τις οικονομικές συνέπειές της και τα προβλήματα υγείας και τους θανάτους, δημιούργησε πολλά ψυχολογικά προβλήματα. Τα προβλήματα οξύνθηκαν για τα άτομα που είναι εθισμένα σε ουσίες και στο αλκοόλ.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Απόψεις των κοινωνικών λειτουργών και των ψυχολόγων που εργάζονται σε σχολικές μονάδες της Περιφέρειας Κρήτης για τη χρησιμότητα, τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας Stop Bullying
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Διαμεθοδικές Κοινωνικές Παρεμβάσεις σε Καταστάσεις Κρίσης, 2025-07-04) Τσελεμπίδης, Χαράλαμπος; Tselempidis, Charalampos; Παπαδακάκη, Μαρία; Papadakaki, Maria
    Η παρούσα διπλωματική εργασία με τίτλο «Απόψεις των κοινωνικών λειτουργών και των ψυχολόγων που εργάζονται σε σχολικές μονάδες της Περιφέρειας Κρήτης για τη χρησιμότητα, τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας Stop Bullying» εξετάζει τις απόψεις των επαγγελματιών που εργάζονται σε σχολεία της Κρήτης σχετικά με την πλατφόρμα Stop Bullying, η οποία δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Παιδείας για την καταπολέμηση του σχολικού εκφοβισμού. Η έρευνα βασίστηκε σε ποσοτική μέθοδο, με τη χρήση ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε 151 επαγγελματίες (κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 33,3% των συμμετεχόντων έχει χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα, ενώ το 66,7% δεν την έχει χρησιμοποιήσει, κυρίως λόγω της έλλειψης περιστατικών εκφοβισμού ή της άγνοιας της ύπαρξής της. Οι συμμετέχοντες που χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα εκτίμησαν θετικά τη χρηστικότητα και τη λειτουργικότητά της, αν και υπήρξαν κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με την περίπλοκη διαδικασία υποβολής αναφορών. Η πλατφόρμα θεωρήθηκε χρήσιμο εργαλείο για την καταγραφή και την αντιμετώπιση περιστατικών σχολικού εκφοβισμού, ωστόσο χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση και ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών για την αποτελεσματικότερη χρήση της.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace