Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Valsamakis, Nikolaos"
Τώρα δείχνει 1 - 6 of 6
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Alienizer: κατασκευή πρωτότυπου synthesizer με δυνατότητα σύνθεσης, ηχογράφησης και αναπαραγωγής ήχου και μουσικής σε πραγματικό χρόνο σε προγραμματιστικό περιβάλλον MAX/MSP.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-08-30) Γερόλυμος, Παναγιώτης; Gerolymos, Panagiotis; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, NikolaosΗ παρούσα εργασία καταπιάνεται με την δημιουργία ενός synthesizer στο προγραμματιστικό περιβάλλον της MAX/MSP. Βασικός σκοπός είναι η δημιουργία μιας standalone εφαρμογής για τον υπολογιστή, μέσω της οποίας οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να παίξουν και να ηχογραφήσουν μουσική, να συνθέσουν ήχους μέσω της χρήσης δύο μορφών σύνθεσης ήχου, μονάδων εφέ, φίλτρων και ταλαντωτών, καθώς και να αναπαράξουν τα ηχογραφημένα αρχεία που έχουν δημιουργήσει μέσω ενός συστήματος πολυκάναλης ηχογράφησης και αναπαραγωγής, όλα σε πραγματικό χρόνο. Το συγκεκριμένο synthesizer δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολο να παίξει κανείς μουσική σε συνθήκες ζωντανής μουσικής εκδήλωσης κάνοντας χρήση του συστήματος πολυκάναλης ηχογράφησης και αναπαραγωγής, ενώ παράλληλα είναι επίσης εύκολο για τον χρήστη να δημιουργήσει μουσικές ή ηχητικές συνθέσεις σε συνθήκες σπιτιού ή στούντιο. Η βασική έμπνευση πίσω από την δημιουργία του synthesizer είναι η ηχητική και μουσική σύνθεση για βιντεοπαιχνίδια, ταινίες, επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων φαντασίας και οποιοδήποτε άλλο μέσο δημιουργικής έκφρασης μπορεί να επωφεληθεί από την προσθήκη ηχητικού περιβάλλοντος και μουσικών συνθέσεων.Τεκμήριο Aurora machinery: computer application for interactive audiovisual performance.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), ΠΜΣ Τεχνολογίες Ήχου και Μουσικής, 2024-09-03) Georgiopoulos, Anastasios; Γεωργιόπουλος, Αναστάσιος; Valsamakis, Nikolaos; Βαλσαμάκης, Νικόλαος‘Aurora Machinery’ is system designed in the visual coding environment of Max/MSP to implement an audiovisual interactive installation, where the audience can interact and affect the sound output with the motion of their bodies. This thesis focuses not just on the examination of such a system and its creative use in composition. It provides a relevant chronological retrospection from anthropological, aesthetic and technological standpoint, delving into theoretical primary concerns such as how humans relate to music, the interconnection between music and society, the potential of technology as a creative tool, and the blur limits at which it becomes an end in itself.Τεκμήριο Teslajammix: σχεδιασμός και υλοποίηση συστήματος για εκτεταμένο ευέλικτο και διαισθητικό έλεγχο του ableton live με χρήση επιταχυνσιόμετρων.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-25) Μουρατίδης, Αλέξανδρος; Συμεωνάκης, Μάρκος; Mouratidis, Alexandros; Symeonakis, Markos; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, NikolaosΟ απώτερος σκοπός αυτής της εργασίας ήταν να δοθεί η δυνατότητα για σύνθεση, παραγωγή και εκτέλεση ηλεκτρονικής μουσικής με έναν πιο αυθόρμητο και διαισθητικό τρόπο σε σχέση με αυτόν που επιτρέπουν παραδοσιακά ηλεκτρονικά μουσικά όργανα και χειριστήρια. Η κύρια ιδέα ήταν να μπορεί ο χρήστης να δημιουργεί και να παίζει μουσική με χορευτικές κινήσεις των χεριών του, παρόμοιες με αυτές ενός μαέστρου ή ενός ζογκλέρ. Επίσης επιδιώχθηκε να υπάρχουν το δυνατόν λιγότεροι περιορισμοί ως προς τις δυνατότητες των ηχητικών παραμέτρων που θα μπορούν να ελεγχθούν, καθώς και να είναι ευέλικτη και ταχεία η ρύθμιση και ανάκληση προεπιλογών συσχέτισης των κινήσεων με τις ηχητικές παραμέτρους που επηρεάζουν. Για να επιτευχθεί αυτό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα σύστημα ελέγχου του Ableton Live, με χρήση δυο χειριστηρίων του Nintendo Wii που περιέχουν επιταχυνσιόμετρα, το Wiimote και το Nunchuk. Τα χειριστήρια αυτά συνδέονται ασύρματα με τον υπολογιστή μέσω Bluetooth. Γράφτηκε κώδικας για την εφαρμογή GlovePIE, όπου μετατρέπονται ζωντανά τα δεδομένα από τα χειριστήρια σε μορφή Open Sound Control. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία κάποιων Max for Live device, τα οποία αναλαμβάνουν όλες τις ρυθμίσεις, τις δρομολογήσεις σήματος, τις δυνατότητες παιξίματος συγκεκριμένων κλιμάκων και συγχορδιών, τις ρυθμίσεις λεπτομερειών, preset, κλπ. Επίσης χρησιμοποιήθηκε το Launchpad της Novation για έλεγχο της διεπαφής, αλλαγές δρομολογήσεων, αλλαγές / αποθηκεύσεις preset και άλλες βοηθητικές λειτουργίες. Το γραπτό μέρος αυτής της εργασίας αποτελείται κατά κύριο λόγο από την περιγραφή του συστήματος που υλοποιήθηκε. Επίσης γίνεται μια σύντομη αναφορά στο σκεπτικό και τους στόχους αυτού του εγχειρήματος, καθώς και σε κάποια συμπεράσματα και παρατήρησεις που διαπιστώθηκαν εκ’ των υστέρων.Τεκμήριο Δημιουργία ηλεκτροακουστικής μουσικής σύνθεσης, με τίτλο "Genus Homo".(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-08-27) Μόρας, Μάριος; Moras, Marios; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, NikolaosΣτη συγκεκριµένη πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε µία µουσική σύνθεση βασισµένη σε τεχνικές ηχητικής σύνθεσης και επεξεργασίας ήχου που συνάδουν µε τα αισθητικά κριτήρια της ηλεκτροακουστικής µουσικής. Για την ηλεκτροακουστική σύνθεση, µε ονοµασία “Genus Homo” χρησιµοποιήθηκε πρωτότυπο ηχητικό υλικό, µε σκοπό την απόκτηση εµπειρίας και δεξιοτήτων σε όλα τα στάδια παραγωγής και επεξεργασίας του ήχου που αφορούν την εν λόγω ηχητική τέχνη. Στο κείµενο της Πτυχιακής εργασίας καταγράφουµε το αισθητικό και καλλιτεχνικό πλαίσιο που εντάξαµε τη σύνθεση, καθώς και τη µεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ολοκλήρωση της σύνθεσης.Τεκμήριο Ηχογράφηση, επεξεργασία, ηχητικός σχεδιασμός και μίξη ηχητικού υλικού για την ταινία animation μικρού μήκους "Eskos" σε σκηνοθεσία Barnaby Dixon.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-11) Βασιλειάδης, Αχιλλέας; Vasileiadis, Achilleas; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, NikolaosΣκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη της ηχητικής επένδυσης της ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων “Eskos” (2009) σε σκηνοθεσία Barnaby Dixon. Για την ολοκλήρωσή της εργασίας ακολουθήθηκαν μία σειρά από στάδια που περιλαμβάνουν την χαρτογράφηση και ανάλυση των απαραίτητων ήχων σε εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς χώρους, τη δημιουργία πρωτότυπου ηχητικού σχεδιασμού και την επιμέρους δημιουργία ήχων με διάφορες τεχνικές σύνθεσης ήχου. Στη συνέχεια έγινε συγχρονισμός και ηχητικό μοντάζ πάνω στο υλικό του βίντεο. To τελευταίο στάδιο ήταν η τελική μίξη καθώς και η διαδικασία του mastering.Τεκμήριο Πησδμο_0: Πρωτότυπο ηλεκτρονικό σφαιρικό διαδραστικό μουσικό όργανο.(ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-15) Ψυχογιός, Παναγιώτης; Psychogios, Panagiotis; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, NikolaosΘέμα αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή του ‘πησδμο_0’, ενός σφαιρικού πρωτότυπου ηλεκτρονικου διαδραστικου μουσικου οργανου. Το οργανο αυτο απευθύνεται σε ζογκλέρ που θέλουν να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο της παράστασης τους. Για την κατασκευή του ηλεκτρονικού διαδραστικού μουσικού οργάνου, προσαρμόσαμε στο κεντρο μιας τρισδιάστατα εκτυπωμένης σφαίρας αδρανειακό αισθητήρα εννέα βαθμών ελευθερίας με ενσωματωμένη μονάδα αποσφαλμάτωσης (Adafruit BNO055). Με το ολοκληρωμένο κύκλωμα αυτο λαμβάνουμε πληροφορίες για την κίνηση της μπαλας. Συγκεκριμενα λαμβάνουμε πληροφοριες για την επιτάχυνση και την γωνιακή ταχύτητα της μπάλας στους τρείς άξονες του χόρου. Περιφερειακά του αισθητήρα, μέσα στη σφαίρα, βρίσκεται μια μονάδα arduino nano και μια συσκευή bluetooth επικοινωνίας με σκοπό την συλλογή των δεδομένων απο τον αισθητήρα και αποστολή τους στο προγραμματιστικό περιβάλλον της MAX/MSP. Στο περιβάλλον αυτό έχει δημιουργηθεί εφαρμογή πρωτότυπου συνθεσάιζερ. Η εφαρμογή αυτή είναι επιφορτισμένη με την αντιστοίχιση των πληροφοριών σε ηχητικά και οπτικά γεγονότα τα οποία παράγονται από ειδικές μηχανές σύνθεσης.