Λογότυπο αποθετηρίου
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
Λογότυπο αποθετηρίου
  • Κοινότητες & Συλλογές
  • Όλο το DSpace
  • Ελληνικά
  • English
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Πλοήγηση Ανά Συγγραφέα

Πλοήγηση ανά Συγγραφέας "Valsamakis, Nikolaos"

Τώρα δείχνει 1 - 14 of 14
Αποτελέσματα ανά σελίδα
Επιλογές ταξινόμησης
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Alienizer: κατασκευή πρωτότυπου synthesizer με δυνατότητα σύνθεσης, ηχογράφησης και αναπαραγωγής ήχου και μουσικής σε πραγματικό χρόνο σε προγραμματιστικό περιβάλλον MAX/MSP.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-08-30) Γερόλυμος, Παναγιώτης; Gerolymos, Panagiotis; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Η παρούσα εργασία καταπιάνεται με την δημιουργία ενός synthesizer στο προγραμματιστικό περιβάλλον της MAX/MSP. Βασικός σκοπός είναι η δημιουργία μιας standalone εφαρμογής για τον υπολογιστή, μέσω της οποίας οι χρήστες θα έχουν την δυνατότητα να παίξουν και να ηχογραφήσουν μουσική, να συνθέσουν ήχους μέσω της χρήσης δύο μορφών σύνθεσης ήχου, μονάδων εφέ, φίλτρων και ταλαντωτών, καθώς και να αναπαράξουν τα ηχογραφημένα αρχεία που έχουν δημιουργήσει μέσω ενός συστήματος πολυκάναλης ηχογράφησης και αναπαραγωγής, όλα σε πραγματικό χρόνο. Το συγκεκριμένο synthesizer δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολο να παίξει κανείς μουσική σε συνθήκες ζωντανής μουσικής εκδήλωσης κάνοντας χρήση του συστήματος πολυκάναλης ηχογράφησης και αναπαραγωγής, ενώ παράλληλα είναι επίσης εύκολο για τον χρήστη να δημιουργήσει μουσικές ή ηχητικές συνθέσεις σε συνθήκες σπιτιού ή στούντιο. Η βασική έμπνευση πίσω από την δημιουργία του synthesizer είναι η ηχητική και μουσική σύνθεση για βιντεοπαιχνίδια, ταινίες, επιτραπέζια παιχνίδια ρόλων φαντασίας και οποιοδήποτε άλλο μέσο δημιουργικής έκφρασης μπορεί να επωφεληθεί από την προσθήκη ηχητικού περιβάλλοντος και μουσικών συνθέσεων.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Aurora machinery: computer application for interactive audiovisual performance.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), ΠΜΣ Τεχνολογίες Ήχου και Μουσικής, 2024-09-03) Georgiopoulos, Anastasios; Γεωργιόπουλος, Αναστάσιος; Valsamakis, Nikolaos; Βαλσαμάκης, Νικόλαος
    ‘Aurora Machinery’ is system designed in the visual coding environment of Max/MSP to implement an audiovisual interactive installation, where the audience can interact and affect the sound output with the motion of their bodies. This thesis focuses not just on the examination of such a system and its creative use in composition. It provides a relevant chronological retrospection from anthropological, aesthetic and technological standpoint, delving into theoretical primary concerns such as how humans relate to music, the interconnection between music and society, the potential of technology as a creative tool, and the blur limits at which it becomes an end in itself.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Granoudi: δημιουργία πρωτότυπου συνθεσάιζερ βασιζόμενο στην κοκκώδη σύνθεση σε προγραμματιστικό περιβάλλον MaxMSP
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-07-22) Καλλιαμπέτσος, Clement; Kalliabetsos, Clement; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός καινοτόμου αλγορίθμου κοκκώδους σύνθεσης στο προγραμματιστικό περιβάλλον Max/MSP. Το έργο συνδυάζει θεωρητική έρευνα με πρακτική εφαρμογή, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα για δημιουργική επεξεργασία ήχου. Στο θεωρητικό μέρος, διερευνώνται οι ιστορικές ρίζες της granular σύνθεσης από τους Gabor και Ξενάκη, οι βασικές τεχνικές (συγχρονική/ασύγχρονη σύνθεση, pitch-synchronous grains) και οι εφαρμογές της σε sound design, μουσική σύνθεση και διαδραστικές εγκαταστάσεις. Το πρακτικό μέρος παρουσιάζει τον αλγόριθμο Granoudi, ο οποίος χαρακτηρίζεται από: κυκλικό buffer ηχογράφησης με συνεχή ανανέωση, MIDI-controllable pitch shifting, πολυφωνική αρχιτεκτονική , χωρική κατανομή για οκταφωνικά και στερεοφωνικά συστήματα. Ο αλγόριθμος λειτουργεί τόσο ως αυτόνομη ηχητική εγκατάσταση όσο και ως ζωντανό μουσικό όργανο, με εφαρμογές σε ψυχοακουστική έρευνα και ψηφιακή τέχνη.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Pix2MIDI: an original application for converting color data to MIDI
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), ΠΜΣ Τεχνολογίες Ήχου και Μουσικής, 2025-07-03) Vassis, Megaklis; Βάσσης, Μεγακλής; Valsamakis, Nikolaos; Βαλσαμάκης, Νικόλαος
    ‘Pix2MIDI’ is an original standalone application programmed in the Max visual coding environment, which works as a MIDI controller by using image color data and converting it to MIDI events. The main goal of it, is to provide another way of converting pictures to music, similar to electronic hardware and software implementations of recent years. This thesis is not only focused on the analysis and presentation of the application, but also on the examination of electronic contemporary music synthesis of the past 140 years from a historical standpoint, as there have been numerous innovations that incorporate drawn images or pictures as a means of input, to be converted to sound. Also, there will be a thorough analysis of recent and commercially available software applications that produce sound through pictures, as well as an overview of their features and an evaluation of the produced sound result.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Teslajammix: σχεδιασμός και υλοποίηση συστήματος για εκτεταμένο ευέλικτο και διαισθητικό έλεγχο του ableton live με χρήση επιταχυνσιόμετρων.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-25) Μουρατίδης, Αλέξανδρος; Συμεωνάκης, Μάρκος; Mouratidis, Alexandros; Symeonakis, Markos; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Ο απώτερος σκοπός αυτής της εργασίας ήταν να δοθεί η δυνατότητα για σύνθεση, παραγωγή και εκτέλεση ηλεκτρονικής μουσικής με έναν πιο αυθόρμητο και διαισθητικό τρόπο σε σχέση με αυτόν που επιτρέπουν παραδοσιακά ηλεκτρονικά μουσικά όργανα και χειριστήρια. Η κύρια ιδέα ήταν να μπορεί ο χρήστης να δημιουργεί και να παίζει μουσική με χορευτικές κινήσεις των χεριών του, παρόμοιες με αυτές ενός μαέστρου ή ενός ζογκλέρ. Επίσης επιδιώχθηκε να υπάρχουν το δυνατόν λιγότεροι περιορισμοί ως προς τις δυνατότητες των ηχητικών παραμέτρων που θα μπορούν να ελεγχθούν, καθώς και να είναι ευέλικτη και ταχεία η ρύθμιση και ανάκληση προεπιλογών συσχέτισης των κινήσεων με τις ηχητικές παραμέτρους που επηρεάζουν. Για να επιτευχθεί αυτό σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα σύστημα ελέγχου του Ableton Live, με χρήση δυο χειριστηρίων του Nintendo Wii που περιέχουν επιταχυνσιόμετρα, το Wiimote και το Nunchuk. Τα χειριστήρια αυτά συνδέονται ασύρματα με τον υπολογιστή μέσω Bluetooth. Γράφτηκε κώδικας για την εφαρμογή GlovePIE, όπου μετατρέπονται ζωντανά τα δεδομένα από τα χειριστήρια σε μορφή Open Sound Control. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία κάποιων Max for Live device, τα οποία αναλαμβάνουν όλες τις ρυθμίσεις, τις δρομολογήσεις σήματος, τις δυνατότητες παιξίματος συγκεκριμένων κλιμάκων και συγχορδιών, τις ρυθμίσεις λεπτομερειών, preset, κλπ. Επίσης χρησιμοποιήθηκε το Launchpad της Novation για έλεγχο της διεπαφής, αλλαγές δρομολογήσεων, αλλαγές / αποθηκεύσεις preset και άλλες βοηθητικές λειτουργίες. Το γραπτό μέρος αυτής της εργασίας αποτελείται κατά κύριο λόγο από την περιγραφή του συστήματος που υλοποιήθηκε. Επίσης γίνεται μια σύντομη αναφορά στο σκεπτικό και τους στόχους αυτού του εγχειρήματος, καθώς και σε κάποια συμπεράσματα και παρατήρησεις που διαπιστώθηκαν εκ’ των υστέρων.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    The secrets of an ambush: δημιουργία πρωτότυπης ταινίας μικρού μήκους 3d κινουμένων σχεδίων
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-07-24) Κουκουβάος, Αντώνιος; Koukouvaos, Antonios; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Σκοπός της εργασίας είναι η δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους 3d animation με την παραγωγική διαδικασία να αποτελείται από μια σειρά προγραμμάτων που θεωρούνται industry standard (καθιερωμένο επαγγελματικό πρότυπο). Τα προγράμματα αυτά είναι το Blender, Character Creator, Substance Painter, Reaper και Davinci Resolve. Για την ολοκλήρωση της ταινίας ακολουθήθηκαν στάδια που αφορούν το κάθε πρόγραμμα, τα οποία είναι ο αρχικός σχεδιασμός, πρόχειρο σενάριο, 3d μοντελοποίηση, προσθήκη υφών, δημιουργία animation, απόδοση τελικών σκηνών, μοντάζ, ηχητικός σχεδιασμός, μουσική επένδυση, μίξη και mastering, ώστε να υλοποιηθεί ένα ολοκληρωμένο οπτικοακουστικό αποτέλεσμα.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Δημιουργία ηλεκτροακουστικής μουσικής σύνθεσης, με τίτλο "Genus Homo".
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-08-27) Μόρας, Μάριος; Moras, Marios; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Στη συγκεκριµένη πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε µία µουσική σύνθεση βασισµένη σε τεχνικές ηχητικής σύνθεσης και επεξεργασίας ήχου που συνάδουν µε τα αισθητικά κριτήρια της ηλεκτροακουστικής µουσικής. Για την ηλεκτροακουστική σύνθεση, µε ονοµασία “Genus Homo” χρησιµοποιήθηκε πρωτότυπο ηχητικό υλικό, µε σκοπό την απόκτηση εµπειρίας και δεξιοτήτων σε όλα τα στάδια παραγωγής και επεξεργασίας του ήχου που αφορούν την εν λόγω ηχητική τέχνη. Στο κείµενο της Πτυχιακής εργασίας καταγράφουµε το αισθητικό και καλλιτεχνικό πλαίσιο που εντάξαµε τη σύνθεση, καθώς και τη µεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την ολοκλήρωση της σύνθεσης.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ηχητική επένδυση, ηχογράφηση φυσικών ήχων, επεξεργασία και μίξη για την ταινία animation μικρού μήκους “Alarm”
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-07-17) Παναγή, Αντρέας; Panagi, Antreas; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η ηχητική επένδυση της ταινίας μικρού μήκους κινούμενων σχεδίων Alarm (2009) σε σκηνοθεσία Jung Μoo Hyun από τη Mesai Animations Studio. Για το πέρας της εργασίας ακολούθησαν μια σειρά από στάδια που περιλαμβάνουν την χαρτογράφηση και ανάλυση τον απαραίτητων ήχων σε σκηνές. Ηχογραφήσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, ηχογραφήσεις πρωτότυπων φυσικών ήχων αλλά και τη δημιουργία πρωτότυπου ηχητικού σχεδιασμού. Στη συνέχεια έγινε επεξεργασία, συγχρονισμός, μίξη και μοντάζ ηχητικού υλικού πάνω στο υλικό του βίντεο, mastering, και τέλος η εξαγωγή των αποσπασμάτων.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ηχητικός σχεδιασμός αποσπάσματος της stop motion ταινίας "Alice" σε σκηνοθεσία Jan Svankmajer
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-07-14) Κορδονούρη, Βασιλική; Kordonouri, Vasiliki; Βαλσαμάκης, Νικόλαoς; Valsamakis, Nikolaos
    H συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ηχητική επένδυση αποσπάσματος της μεγάλου μήκους stop mo?on ταινίας «Alice» σε σκηνοθεσία Jan Svankmajer. Στο κείμενο που ακολουθεί αναλύεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος και περιγράφονται όλα τα στάδια του πρακτικού μέρους: από την ανάλυση των ζητούμενων ήχων έως τον εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε και από την ηχογράφηση μέχρι τον συγχρονισμό, το ηχητικό μοντάζ και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν ώστε να φτάσουμε στη διαδικασία της τελικής μίξης και της εξαγωγής του τελικού βίντεο. Οι προκλήσεις που προέκυψαν και τα συμπεράσματα που εξάχθηκαν αναφέρονται στο τέλος της εργασίας.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ηχητικός σχεδιασμός για την ταινία μικρού μήκους “Το Χωριό”
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-03-18) Παπασταθόπουλος, Γεώργιος; Papastathopoulos, Georgios; Βαλσαμάκης, Νικόλαoς; Valsamakis, Nikolaos
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη της ηχητικής επένδυσης της ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων “ΤΟ ΧΩΡΙΟ” (2010) σε σκηνοθεσία Στέλιου Πολυχρονάκη. Για την ολοκλήρωση της εργασίας ακολουθήθηκαν μία σειρά από στάδια που περιλαμβάνουν την χαρτογράφηση και ανάλυση των απαραίτητων ήχων σε εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς χώρους, τη δημιουργία πρωτότυπου ηχητικού σχεδιασμού και την επιμέρους δημιουργία ήχων με διάφορες τεχνικές σύνθεσης ήχου. Στη συνέχεια έγινε συγχρονισμός και ηχητικό μοντάζ πάνω στο υλικό του βίντεο. To τελευταίο στάδιο ήταν η τελική μίξη καθώς και η διαδικασία του mastering.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Ηχογράφηση, επεξεργασία, ηχητικός σχεδιασμός και μίξη ηχητικού υλικού για την ταινία animation μικρού μήκους "Eskos" σε σκηνοθεσία Barnaby Dixon.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-11) Βασιλειάδης, Αχιλλέας; Vasileiadis, Achilleas; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η ανάδειξη της ηχητικής επένδυσης της ταινίας μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων “Eskos” (2009) σε σκηνοθεσία Barnaby Dixon. Για την ολοκλήρωσή της εργασίας ακολουθήθηκαν μία σειρά από στάδια που περιλαμβάνουν την χαρτογράφηση και ανάλυση των απαραίτητων ήχων σε εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς χώρους, τη δημιουργία πρωτότυπου ηχητικού σχεδιασμού και την επιμέρους δημιουργία ήχων με διάφορες τεχνικές σύνθεσης ήχου. Στη συνέχεια έγινε συγχρονισμός και ηχητικό μοντάζ πάνω στο υλικό του βίντεο. To τελευταίο στάδιο ήταν η τελική μίξη καθώς και η διαδικασία του mastering.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Πειραματική εξέλιξη: δημιουργία experimental-trance έργου με χρήση φυσικών ήχων, σε ψηφιακό περιβάλλον
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-07-28) Πορτοκάλης, Ευστράτιος; Portokalis, Efstratios; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    H παρούσα εργασία αναλύει τεχνικές μουσικής παραγωγής με φυσικούς ηχογραφημένους ήχους για την σύνθεση ενός experimental-psychedelic μουσικού έργου. Θα δούμε τους ήχους που ηχογραφήθηκαν, τον τρόπο που ηχογραφήθηκαν, και την τοποθεσία στην οποία είχαν παραχθεί. Την επεξεργασία και την αναλυτική εικόνα των παραγόντων που συντέλεσαν στο τελικό αποτέλεσμα του κάθε ήχου καθώς και την παραγωγή νέων ήχων από αυτούς. Θα αναλυθεί η συνήχηση ήχων και ο σκοπός της ψυχοακουστικής μεριάς που θα λάβει ο ακροατής. Τέλος, θα αναφερθούν κάποια ιστορικά στοιχεία για την κουλτούρα της Trance μουσικής, και για την εξέλιξή της.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Πησδμο_0: Πρωτότυπο ηλεκτρονικό σφαιρικό διαδραστικό μουσικό όργανο.
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2024-07-15) Ψυχογιός, Παναγιώτης; Psychogios, Panagiotis; Βαλσαμάκης, Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Θέμα αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η κατασκευή του ‘πησδμο_0’, ενός σφαιρικού πρωτότυπου ηλεκτρονικου διαδραστικου μουσικου οργανου. Το οργανο αυτο απευθύνεται σε ζογκλέρ που θέλουν να εμπλουτίσουν το περιεχόμενο της παράστασης τους. Για την κατασκευή του ηλεκτρονικού διαδραστικού μουσικού οργάνου, προσαρμόσαμε στο κεντρο μιας τρισδιάστατα εκτυπωμένης σφαίρας αδρανειακό αισθητήρα εννέα βαθμών ελευθερίας με ενσωματωμένη μονάδα αποσφαλμάτωσης (Adafruit BNO055). Με το ολοκληρωμένο κύκλωμα αυτο λαμβάνουμε πληροφορίες για την κίνηση της μπαλας. Συγκεκριμενα λαμβάνουμε πληροφοριες για την επιτάχυνση και την γωνιακή ταχύτητα της μπάλας στους τρείς άξονες του χόρου. Περιφερειακά του αισθητήρα, μέσα στη σφαίρα, βρίσκεται μια μονάδα arduino nano και μια συσκευή bluetooth επικοινωνίας με σκοπό την συλλογή των δεδομένων απο τον αισθητήρα και αποστολή τους στο προγραμματιστικό περιβάλλον της MAX/MSP. Στο περιβάλλον αυτό έχει δημιουργηθεί εφαρμογή πρωτότυπου συνθεσάιζερ. Η εφαρμογή αυτή είναι επιφορτισμένη με την αντιστοίχιση των πληροφοριών σε ηχητικά και οπτικά γεγονότα τα οποία παράγονται από ειδικές μηχανές σύνθεσης.
  • Φόρτωση...
    Μικρογραφία εικόνας
    Τεκμήριο
    Σύνθεση και παραγωγή της μουσικής επένδυσης της ταινίας “Ahead”
    (ΕΛΜΕΠΑ, Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, 2025-07-16) Αποστολίδης, Πέτρος; Apostolidis, Petros; Βαλσαμάκης Νικόλαος; Valsamakis, Nikolaos
    Η πτυχιακή εργασία αναλύει την διαδικασία μέσα από την οποία δημιουργήθηκε ένα μουσικό κομμάτι για να συνοδεύει την ταινία μικρού μήκους “Ahead” της δημιουργού Ala Nunu. Για να φτάσει σε σημείο να παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα, ακολουθήθηκε μια σειρά διαδικασιών οι οποίες αφορούν όλα τα στοιχεία της δημιουργίας ενός μουσικού έργου. Αυτό περιγράφεται στην εργασία ξεκινώντας από την διαδικασία της σύνθεσης αναλύοντας παραμέτρους που κατεύθυναν την δημιουργική διαδικασία, αλλά και την προσπάθεια επίτευξης μιας καλύτερης σχέσης ανάμεσα στην εικόνα και την μουσική της ταινίας, κάτι το οποίο θεωρείται ως στόχος και κριτήριο για την ποιότητα του αποτελέσματος. Στην συνέχεια περιγράφεται η μουσική παραγωγή του κομματιού και η κατεύθυνση που ακολουθήθηκε για να φτάσει στην τελική του μορφή ηχητικά, περιγράφοντας το κάθε κανάλι και την μετέπειτα διαδικασία.

Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΜΕΠΑ, Τηλ: (+30) 2810 379330, irepository@hmu.gr

  • Οδηγίες Χρήσης
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική cookies
  • ΕΛΜΕΠΑ

Copyright © 2025, Τμήμα Υποστήριξης Εκπαιδευτικών Διαδικασιών, ΕΛΜΕΠΑ | Βασισμένο στο Dspace